کد خبر: 1116753
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
مدیرکل بحران استان تهران نسبت به آلودگی هوا در این استان هشدار داد و به مردم توصیه کرد که از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.
حامد یزدی مهر روز شنبه با اشاره به صدور هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران به خبرنگاران گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر شنبه ۲۸ آبان ماه تا ظهر چهارشنبه دوم آذرماه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وزش باد، آلودگی قابل ملاحظه‌ای را در اکثر نقاط آسمان تهران شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: برابر پیش‌بینی‌های انجام شده به دلیل انباشت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های ثابت و متحرک، در بعضی ساعت ها کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: در همین راستا نیز به مردم توصیه می‌شود که از رفت‌وآمد غیرضروری و بلندمدت در فضای باز در سطح شهر خودداری کنند چرا که هوا در حال حاضر با توجه به هشدارها برای افراد مختلف و به ویژه سالمندان، کودکان و افراد باسابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی مناسب نیست.

وی خاطرنشان کرد: همچنین هماهنگی‌های لازم با دیگر دستگاه‌ها از جمله اورژانس و ... نیز انجام شده که در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار