کد خبر: 1108129
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با وجود کارهای انجام گرفته ، بر اساس آخرین آمارهای رسمی ، ۱۹درصد مدارس ایران نیازمند بازسازی و بهسازی هستند.
 

مهرالله رخشانی‌ مهر روز جمعه در آیین بهر برداری از چهار طرح آموزشی و خوابگاهی در شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس آخرین آمارها، در مجموع ۱۹ درصد مدارس کشور نیازمند نوسازی و بازسازی هستند.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور در سفر به این استان بحث جمع آوری مدارس کانکسی بالای ۱۵ نفر دانش آموز را مطرح کرد و از این رو آغاز عملیات اجرایی این طرح از کهگیلویه و بویراحمد بود.

رخشانی بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان در سال تحصیلی جدید برای خرید تجهیزات آموزشی به مدارس کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه نوسازی مدارس در ساماندهی به موقع بحران ها کارنامه درخشانی دارد گفت: در زلزله سی سخت ۳۳ مدرسه نیازمند تعمیرات اساسی بود که عملیات تعمیر آن ها با موفقیت انجام شد.

نوری عنوان کرد: ۱۹ میلیارد تومان برای ساخت مدارس جدید برای مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز به این استان اختصاص یافته است. ¶

رخشانی عنوان کرد: رخشانی ادامه داد: در سه سال اخیر سازمان نوسازی مدارس در زلزله کرمانشاه، زلزله سی سخت و سیل خوزستان و لرستان نقش خود را در تامین فضاهای ایمن به خوبی ایفا کرده است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار