کد خبر: 1107500
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

رپورتاژ آگهی/ جالب است بدانید که هتل های مشهد بالاترین استاندارد را در تمامی هتل های کشور دارا می باشند و حتی با هتل های کشور دبی در سطوح متوسط برابری می کنند و دارای بیشترین امکانات هستند! مشهد به دلیل وجود امام رضا علیه السلام یکی از شهرهای زیارتی و پر رفت و آمد در سطح کشور است که سالانه افراد زیادی برای زیارت این امام عزیز به شهر مشهد به همراه خانواده خود سفر می کنند. رزرو هتل 5 ستاره در مشهد دارای ویژگی های زیادی است که می تواند در کنار یک زیارت دلچسب، یک محیط آرامش بخش و همچنین زیبا و پر از امکانات را به زائرین هدیه دهد. برای رزرو هتل سریع می توانید به این صفحه مراجعه فرمایید.

رزرو هتل 5 ستاره در مشهد با رسپینا

امکانات هتل پنج ستاره در مشهد

هتل های 5 ستاره مشهد دارای برخی امکانات رفاهی و تفریحی است که زبانزد خاص و عام در کشور است. همانطور که می دانید هتل ها به چندین دسته تقسیم می شوند و براساس امکانات و اتاق هایی که ارائه می دهند برای آن ها ستاره هایی در نظر گرفته می شود. هتل ها به دسته های 1 تا 5 ستاره تقسیم می شود که 5 ستاره به معنای بیشترین امکانات در هتل می باشد و همچنین بیشترین هزینه ها به خود اختصاص خواهد داد. برای رزرو هتل 5 ستاره در مشهد، خوب است که از ویژگی این هتل ها کمی اطلاعات کسب کنید.

هتل های 5 ستاره دارای حداقل 150 اتاق هستند که باید از فضای لوکسی بهره مند باشند.

وسایل و اثاثیه اتاق باید شامل تخت، کمد، میز کنار تخت، میز آرایش، آینه، صندلی یا مبل و همچنین یک ایوان برای هر اتاق باید در نظر گرفته شود.

در هر اتاقی که غیر از طبقه 1 قرار دارد باید یک آسانسور نیز برای باربری در نظر گرفته شود.

دارای صبحانه و سرویس درون اتاق باید باشند.

وسایل باربری باید در هتل موجود باشد.

وسایل خدمات و پذیرایی باید موجود باشد

بخش های خدمات رختشویی و خشکشویی در هتل وجود داشته باشد.

وجود رادیو و دستگاه مرکزی پخش موزیک در هر اتاق

خدمات به اتاق ها در 24 ساعت روز

وجود استخر و تفریحات آبی در هتل

هتل های مشهد دارای این ویژگی ها بوده و در هنگام رزرو هتل 5 ستاره در مشهد خود این فیچرها را مشاهده خواهید کرد.

معرفی چند هتل 5 ستاره مشهد

در این قسمت می خواهیم برخی هتل های مطرح و 5 ستاره مشهد را به شما معرفی کنیم که می تواند تا حد زیادی شما را با هتل های این شهر آشنا کند و به شما برای اقامت در هتل کمک کند. همچنین این لیست جزو هتل 5 ستاره مشهد نزدیک حرم هستند و برای زائرین بسیار مناسب اند.

رزرو هتل 5 ستاره در مشهد با رسپینا

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی در مشهد یکی از هتل های بسیار نام آشنا می باشد که حتی مشهدی ها نیز برای صرف صبحانه خود گاهی بوفه های صبحانه مجلل و کامل این هتل را انتخاب می کنند و از فضای زیبای آن استفاده می کنند. غذاها در این هتل بسیار متنوع است و دارای 6 رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و بین المللی می باشد که حسابی می توانید روی تنوع غذا در این هتل حساب کنید و این هتل را به عنوان یکی از مکان های خوب و مناسب برای رزرو هتل در مشهد در نظر بگیرید.

هتل قصرطلایی دارای 610 اتاق بسیار مجلل و زیباست که شامل اتاق هایی همچون امپریال سوئیت، پرنسس، آپارتمان های رویال، سوئیت کانکت، دبل و سینگل خواهد شد. همچنین شما از اتاق ها، چشم اندازی زیبا به حرم مطهر دارید. اگر شما به دنبال رزرو هتل 5 ستاره در مشهد هستید که دارای کیفیتی فوق العاده باشد و کارکنانی باتجربه داشته باشد، می توان انتخاب هتل قصر طلایی یکی از بهترین خاطرات را برای شما خواهد ساخت.

آدرس هتل قصرطلایی: در خیابان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36

شماره تماس هتل قصر طلایی: 05131896 و05138096

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یک هتل درخور که نام 5 ستاره برازنده آن است. هر کسی یک بار در این هتل اقامت داشته باشد میداند که معنای لوکس بودن را این هتل زنده خواهد کرد که البته آن را می توان گران قیمت ترین هتل 5 ستاره مشهد دانست.  رستوران های متفاوتی در این هتل دیده می شود  که می توانید هر نوع تنوع غذایی که به آن علاقه داشته باشید در اینجا تست کنید. اگر هم به دنبال غذاهای فست فودی هستید که بسیار فضای فوق العاده به همراه کیفیت غذایی بالایی داشته باشد، فست فود فیروزه در این هتل خودنمایی می کند. برای رزرو این هتل میتوانید به صفحه رزرو هتل درویشی مشهد مراجعه فرمایید و با کمترین قیمت اتاق خود را رزرو کنید.

آدرس هتل درویشی مشهد: خیابان امام رضا مشهد، بین امام رضا 24 و 26

شماره تماس هتل درویشی: 51380800000

رزرو هتل 5 ستاره در مشهد با رسپینا

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور در مشهد در سال 1393 در روز ولادت امام رضا توسط ریاست جمهوری، افتتاح گردید و امکانات ویژه ای را به زائرین نزدیک حرم ارزانی داشته است و یکی از هتل های پنج ستاره قدیمی و مناسب در شهر مشهد می باشد. همچنین اگر خریدی داشته باشید، هتل سی نور در نزدیکی مراکز خرید مشهد قرار گرفته است و سطح دسترسی خوبی دارد. از امکانات آن می توان به یک استخر سرپوشیده بزرگ و مناسب ، وای فای رایگان، خدمات 24 ساعته در اتاق و ... اشاره کرد.

آدرس هتل سی نور مشهد: خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور ۲ و ۲/۲

شماره تلفن هتل سی نور: 05132021000 

عوامل موثر بر قیمت هتل ها در مشهد

اما نکاتی در رزرو هتل 5 ستاره و دیگر هتل ها در مشهد وجود دارد که باعث گرانی اتاق و یا ارزان تر شدن آن می شود. معمولا مواردی که ما در این قسمت ذکر می کنیم تاثیرات زیادی بر روی قیمت نهایی پرداخت شما به هتل خواهد داشت:

میزان نزدیک بودن هتل به حرم

هر چقدر هتل نزدیکتر به حرم باشد، طبیعتا از هزینه بیشتری نیز برخوردار خواهد شد. معمولا هتل های نزدیک حرم را می توان بهترین گزینه برای زائرین دانست اما اگر از قیمت زیاد واهمه دارید یا می خواهید کمتر هزینه کنید می توانید هتل هایی با فاصله بیشتر تا حرم را انتخاب کنید که هم امکانات خوبی دارند و هم ترانسفر تا حرم را انجام می دهند.

اینگونه هم تا حرم فاصله ای نیست و هم نیاز نیست هزینه زیادی داشته باشید و از امکانات خوبی نیز لذت می برید. نکته اصلی زمانی است که می خواهید در یک مکانی کم ازدحام تر سکونت کنید و از هیایوی خیابان امام رضا فاصله داشته باشید. این مورد می تواند یک مورد مهم برای شما باشد که حتما باید قبل از سفر برنامه ریزی خود را برای آن داشته باشید.

زمان رزرو هتل

یکی از بزرگترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت هتل ها در مشهد را می توان زمان بندی زائرین بر روی سفر خود و رزرو هتل ها دانست. اگر در زمان های مناسبتی در مشهد به دنبال رزرو هتل باشید با قیمت های بسیار بالایی روبرو خواهید شد. یکی از گران ترین دوره ها را برای رزرو هتل 5 ستاره در مشهد را زمان شهادت امام رضا می توان دانست.

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار