کد خبر: 1106521
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
جانشین فراجا:
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:به هیچ وجه اجازه عرض اندام به مزدوران و آشوبگران نخواهیم داد، هرچه شهید بدهیم در راه خود مصمم تر می شویم و در کنار مردم و خادم مردم هستیم.

سردار سرتیپ قاسم رضایی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرید کرم‌پور» که پیش از ظهر امروز در پرند برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که در صنف های مختلف حرکت های نامربوط انجام دادند، در ریخته شدن خون این شهید سهیم هستند و علاوه بر درگاه الهی، باید به قانون و مردم پاسخ بدهند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ادامه داد: برخی از این لیدرها به جهت خیانت زندانی بودند و در منصب‌های مختلف به مردم خیانت کردند اما باید مفت خوری و رجزخوانی برای بیگانه را بس کنند.

سردار رضایی تصریح کرد: مردم به صداسیما نیز اعتراض دارند که چرا افرادی که به کشور و بیت المال خیانت کردند در صفحه زنده صدا و سیما می آورید.

وی افزود: مزدوران چه آگاهانه و چه ناآگاه از آن سوی آبها فریب می خورند و آرامش کشور را به هم می زنند اما مردم اجازه نمی دهند خیانتکاران پا روی خون شهید بگذارند چنانکه در راهپیمایی کوبنده، پاسخ مزدوران را به خوبی دادند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه هدف دشمنان تضعیف امنیت ملی است، گفت: کسانی که از این مرزوبوم استفاده کرده و به جایی رسیده اند، امروز مزدورند و هر آشوبگر و فتنه گری بداند که این مسیر اشتباه است و باید برگردد.

سردار رضایی با بیان اینکه نیروی انتظامی افتخار دارد که بگوید ما خادم ملت هستیم، تاکید کرد: بدانند که به هیچ وجه اجازه عرض اندام به مزدوران و آشوبگران نخواهیم داد، هرچه شهید بدهیم در راه خود مصمم تر می شویم و در کنار مردم و خادم مردم هستیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی هرروز محکم تر، مقتدر تر و مهربان تر است ادامه داد: دشمن فهمیده است که نیروی انتظامی از مردم و برای مردم بوده و حافظ دستاوردهای انقلاب، مطیع امر رهبری و دشمن شناس است، هرروز یک فتنه درست می کنند و در مورد یک موضوع عادی فتنه گری کردند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه فرید کرم‌پور، در راه خنثی سازی فتنه شهید شد، بیان کرد: پیام این شهید پیام انقلابی و لبیک یا خامنه ای و لبیک یا حسین است و به تاسی از بیانات حاج قاسم سلیمانی، ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم.

سردار رضایی با بیان اینکه انقلاب فتنه های زیادی را خنثی کرده و این هم فتنه دیگری از دشمنان بود، یادآور شد، انقلاب در سال ۴۳ به تبعیت از عاشورا کلید خورد و در سال ۵۷ نیز مرحله بعدی آن کلید خورد و انقلاب ادامه دارد همچنان که نهضت عاشورا تا قیامت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شعاعی از عاشورا است و این شهید نیز در مسیر عاشورا به شهادت رسید، گفت: شهید کرم‌پور راه شهدا را طی کرد، مدافع امنیت و پاسدار دستاوردهای انقلاب شد. امروز میزبان خود شهید است، شهید شما را گرامی می دارد همچنان که شما شهید را گرامی می دارید.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار