کد خبر: 1105806
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد؛
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) از دوم مهرماه خبر داد.

«حمیدرضا شهرکی» با بیان اینکه طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) در دهه پایانی ماه صفر از روز شنبه دوم مهرماه آغاز و تا نهم مهرماه به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت، گفت: تمامی سرویس‌ها اعم از سرویس‌های ثابت و ویژه در سامانه‌های اینترنتی روزفروش و پیش‌فروش بلیت سفر ارائه می‌شود و فروش بلیت در سامانه تنها بر اساس کد ملی خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، عنوان کرد: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیت اتوبوس بین‌شهری به صورت محدود برای مسافران فاقد بلیت بازگشت از پنجم مهرماه در پایانه امام رضا(ع) مشهد مقدس راه اندازی می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: براساس شیوه نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در ایام دهه پایانی دهه صفر، صدور صورت وضعیت دربستی تا نهم مهرماه ممنوع است و محدودیت های شبکه سیر برای شرکت حمل و نقل مسافربری و ناوگان از مبدا سراسرکشور تا تاریخ یادشده حذف می‌شود.

شهرکی خاطرنشان کرد: قرارگاه حمل و نقل جاده‌ای در ستاد مرکزی این سازمان و همچنین پایانه امام رضا(ع) در استان خراسان رضوی تشکیل شده و نشست های مشترک جهت هماهنگی با سازمان ها و ارگان های مرتبط به ویژه سازمان های نظارتی و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافر به منظور انجام هماهنگی و اعمال نظارت‌های لازم برگزار می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: راهدارخانه‌های استان خراسان رضوی آماده خدمات رسانی به زائران پیاده در طول مسیر پیاده روی هستند و گشت‌های راهداری در محورهای این استان و سایر استان‌ها حضور مستمر دارند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار