کد خبر: 1101032
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
ارتش رژیم صهیونیستی از تیراندازی به سمت نظامیان در منطقه «طولکرم» در کرانه باختری خبر داد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دوشنبه شب به سمت نظامیان اسرائیلی در منطقه طولکرم در کرانه باختری تیراندازی شده است.

در همین حال، پایگاه خبری عبری زبان «حدشوت حموت» اعلام کرد که نظامیان اسرائیلی از دو نقطه مختلف هدف تیراندازی قرار گرفتند.

در همین حال، رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که عاملان تیراندازی در حالی که سواری بر خودرو بودند، اقدام به تیراندازی کردند.

از سوی دیگر، برخی از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که یک خودروی گشتی در حال انجام مأموریت گشت‌زنی در شمال طولکرم بود که هدف تیراندازی قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، عملیات تعقیب و جستجوی عاملان تیراندازی از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان است.

وب سایت عبری واللا گزارش داد، در این عملیات تیراندازی، چند نفر از نظامیان اسرائیلی زخمی شده‌اند که وضعیت جسمانی برخی از آن‌ها وخیم است.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که افسر مجروح شده در عملیات تیراندازی در نزدیکی طولکرم، یکی از نیرو‌های گردان ۹۰ است و اکنون دچار مرگ مغزی شده است.

در همین ارتباط، شبکه خبری الجزیره به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که ارتش نیرو‌های بیشتری به طولکرم اعزام کرده و در تعقیب عاملان تیراندازی است.

ارتش رژیم صهیونیستی و نیرو‌های امنیتی اسرائیلی شمار زیادی از نیرو‌های خود را راهی منطقه تیراندازی کرده و در جست و جوی مجریان عملیات هستند، اما تا این لحظه راه به جایی نبردند.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از مشارکت نیرو‌های شاباک در عملیات جست و جو برای یافتن مجریان عملیات خبر داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در نهایت پس از پایان بررسی‌ها درباره این حادثه مدعی شد که عملیات تیراندازی از سوی فلسطینیان صورت نگرفته است، بلکه تیراندازی از سوی «نیرو‌های خودی» صورت گرفته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد تحقیقات اولیه حاکی از آن است که عملیات تیراندازی در نزدیکی طولکرم صورت نگرفته و اوضاع در این منطقه و جزئیات حادثه رخ داده در دست بررسی است.

رسانه‌های اسرائیلی هم مدعی شدند که تیراندازی ظاهرا از سوی خود «نیرو‌های اسرئیلی» و به شکل غیر عمد و از روی خطا و اشتباه صورت گرفته است.

«یواو زیتون» خبرنگار روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت در این باره گفت که پس از پایان تحقیقات اولیه، مشخص شده که حادثه امشب در نزدیکی طولکرم علمیات تیراندازی نبوده، بلکه حادثه خطرناکی بوده که اجازه انتشار جزئیات آن داده نشده است.

این ادعا‌ها در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از منابع اسرائیلی ابتدا عنوان کردند که تیراندازی به سمت نظامیان اسرائیلی از داخل یک خودرو انجام گرفته است.

برخی منابع فلسطینی می‌گویند که رژیم صهیونیستی قصد سرپوش گذاشتن بر این عملیات به منظور مخفی نگه داشتن شکست امنیتی خود در این منطقه را دارد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار