کد خبر: 1100460
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اهانت یکی از سران فتنه به شهید سردار همدانی
انتشار نامه‌ای منسوب به میرحسین موسوی، یکی از سران فتنه ۸۸، واکنش‌های بسیاری در پی‌داشت.

انتشار نامه‌ای منسوب به میرحسین موسوی، یکی از سران فتنه ۸۸، واکنش‌های بسیاری در پی‌داشت. موسوی در بخشی از نامه خود، ضمن انتقادات تند به سیاست‌های منطقه‌ای ایران با ادبیاتی وقیحانه به ساحت سردار شهید حاج حسین همدانی اهانت روا داشته و نوشته است «آن سردار بی‌افتخار جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شد»! انتشار این مطلب توهین‌آمیز، واکنش‌های فراوانی را در شبکه‌های اجتماعی به‌دنبال داشت. کاربران ضمن بازخوانی خدمات و رشادت‌های شهید همدانی اعتراض خود را به میرحسین موسوی اعلام داشتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است.


علی شمسی‌پور:
هنر شهید همدانی حُرسازی است. همان کاری که شهید چمران می‌کرد. همان کاری که حضرت امام خمینی در حد بالایش انجام داد. دقیقاً همان کاری که ارباب بی‌کفتش سیدالشهدا (ع) انجام داد. دقت کنید که کدام اعمال است که دشمن را عذاب می‌دهد.
حبیب ترکاشوند:
سال ۸۸ هلهله‌کنان روز عاشورا را خداجو خواند همان‌ها که همچون سپاه یزید بر عزاداران حسینی تاختند و امروز به شهدای مظلوم مدافع حرم لگد می‌زند. آقای میرحسین پایان نکبت‌باری در زندگی سیاسی داشتی، اما بدان اگر امثال #شهید_همدانی‌ها نبودند الان دخترانت کنیز داعش بودند.
کاربری با نام «حاج حسن»:
خدایا ما را با شهداى مدافع حرم و سرداران حاج قاسم و شهید همدانی محشور کن. شهادت مجاهدین فى‌سبیل‌الله که مهاجرین الى‌الله بودند و درخاک غریب جان‌هایشان را در راه مبارزه با داعش فداى اسلام کردند افتخار بزرگى است که نصیب هرکسى نمی‌شود. لعنت بر اهانت کنندگان به شهدا.
حامد کاشانی:
سلام خدا بر مجاهدانی که در راه خدا و دستورات الهی، مو سپید کردند و عمرشان به شهادت ختم شد و زهی سعادت که هنوز مورد نفرت و کینه عمله و مزدوران دشمن هستند. خدایا عاقبت ما را نیز پس از انجام وظایف و جهاد، به شهادت ختم فرما و دشمنانت را از ما خشمگین ساز. #شهید_همدانی
جواد نیکی ملکی:
شهید کبیر، حاج حسین همدانی سابقه جهاد در پنج جبهه را داشت: ۱. مبارزه با طاغوت ۲. مبارزه با گروهک‌ها و منافقین ۳. دفاع مقدس ۴. سرکوب فتنه ۸۸ (از این سوخته‌اند) ۵. دفاع از حرم. کمتر شهیدی این افتخار‌ها را یک‌جا دارد، خدا عزتش داد حبیب حرم جمهوری اسلامی ایران را...
کیوان ساعدی:
توهین به مفاخر ملی و فرا ملی، خصوصاً امثال شهید همدانی که امنیت نوامیس همه ایرانیان مدیون جانفشانی آن‌ها در برابر تروریسم است و میلیون‌ها انسان آزاده به شهادت مدافعان حرم غبطه می‌خورند، هیچ توجیهی ندارد و همه باید محکوم کنند.
صادق نیکو:
سکوت اصلاح‌طلبان در مقابل بیانیه میرحسین شوکه کننده است. بسیاری از اصلاح‌طلبان صدر تا ذیل بیانیه میرحسین را قبول ندارند و بار‌ها از شهدای این کشور به نیکی یاد کردند ولی حاضر نیستند کلمه‌ای در خصوص این هتاکی صحبت کنند. ببخشید ولی اسمش قبیله گرایی و خفقان سیاسی است که مشابهش را ندیدم.
کاربری با نام «سحر»:
سال ۸۸ تدابیر و حضور در میدان سردار همدانی فتنه آشوب‌گران را در تهران خواباند. امروز ظاهراً شهید همدانی بازگشته تا سر فتنه را هم به دیوار بکوبد و مأموریت ناتمام خود را به پایان برساند. برای فتنه‌گران شهید همدانی از خود سردار همدانی هم خطرناکتر خواهد بود.
سیدمهرداد سیدمهدی:
ابو وهب فرمانده ارشد میدان در سوریه بود. در کفرسوسه دمشق با او قرار ملاقات داشتیم. وقتی وارد اتاق شدیم با لبخند ملیحی استقبال کرد. بسیار فروتنانه صحبت می‌کرد و آخرین وضعیت را توضیح داد. اگر شهید نمی‌شد جفا به او بود. #شهید_همدانی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار