کد خبر: 1100181
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان برگزاری انتخابات شورای شهر گرمدره متاسفانه تخلفات گسترده‌ای صـورت گرفت که قابل اغمـاض نبـود.

مهدی عسگری گفت: به دلیل این تخلفات هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان متشکل از نمایندگان استـان در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد ابطال این انتخابات را به هیأت مرکزی نظـارت ارائه‌ و پس از بررسی اسنـاد و مدارک این ابطال تائیـد شد.

وی خاطرنشان کرد: با اعتراض تعدادی از کاندیداها، پرونده‌ای در دیوان عدالت اداری تشکیل و متاسفانه بدون هیچ ضرورتی، دستـور موقـت مبنی بر تشکیل شورا در این شهر صادر گردید که مورد اعتراض قاطبه مردم قرار گرفت.

عسگری افزود: با پیگیری‌های جدی و مداوم و حمایت مردم عزیز سرانجام دادگاه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری حکم به تایید نظر هیأت نظارت و ابطال انتخابات شورای شهر گرمدره صادر نمود.

وی تصریح کرد: هرچند گذشت یکسال برای چنین موضوعی که مستقیما با حقوق عامه مرتبط است زمان زیادی است و تشکیل شورا با دستور موقت شهر را دچار چالش‌ها و مشکلات زیادی کرده است اما در عین حال به سهم خود تلاش کردیم که حتی المقدور از تضییع بیشتر حقوق مردم جلوگیری شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار