کد خبر: 1098347
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
شتابان هاست یکی از معروف ترین شرکت های ارائه و فروش خدمات هاستینگ با کیفیت به همراه پشتیبانی حرفه ای در ایران است، که توانسته با کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه و خدمات رسانی عالی رضایت کامل کاربران خود را بدست بیاورد.

رپورتاژ آگهی/ با بررسی مناسب بودن قیمت هاست و قیمت سرور در شتابان هاست، نوبت به بررسی کیفیت خوب و سرعت زیاد خدمات شتابان هاست کمی رسد که از بقیه رقبا متمایز می سازد.

اگر برای کسب و کارتان یک وب سایت دارید که با استفاده از وردپرس، دروپال یا زبان های دیگر نوشته شده، می دانید که انتخاب شرکت معتبر و با تجربه برای مدیریت و پشتیبانی امور وب سایتتان یک امر بسیار مهم و هوشمندانه موازی قیمت مناسب خدمات، برای رسیدن به اهداف کاری تان است.

درست است که کانفیگ ها، منابع و قدرتی که سرورها و هاست های یک شرکت دارند در بهینه سازی سرعت و عملکرد سایت شما مهم هستند، اما  هر چقدر هم که کیفیت یک هاست نسبت به قیمت خوب باشد، کاربران آن ممکن است مشکلات و سوالاتی در رابطه با عملکرد سایت و هاستشان داشته باشند.

اینجاست که تیم های حرفه ای پشتیبانی شرکت هایی مثل شتابان هاست وارد عمل می شوند تا این سوالات و ابهامات مثل بررسی قیمت و ارزان بودن را رفع کنند.

شتابان هاست یکی از معروف ترین شرکت های ارائه و فروش خدمات هاستینگ با کیفیت به همراه پشتیبانی حرفه ای در ایران است، که توانسته با کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه و خدمات رسانی عالی رضایت کامل کاربران خود را بدست بیاورد.

جهت مشاهده قیمت سرور مجازی و قیمت سرور اختصاصی و سایر خدمات هاستینگ به وب سایت شتابان هاست مراجعه کنید.

جوان ترین تیم پشتیبانی هاست و سرور در شتابان هاست

اهمیت پشتیبانی هاست

پشتیبانی شتابان هاست یکی از مهم ترین فاکتورهای شرکت ها برای تعیین هزینه و قیمت سرور اختصاصی، هاست های اشتراکی و سرورهای مجازی هستند و  خیلی مهم است که این تیم های پشتیبانی حرفه ای و سریع عمل کنند، بنابراین هنگام خرید سرویس خود مثل سرور مجازی و سرور اختصاصی، حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید حتی در رابطه با توجیه قیمت سرور مجازی ایران و همچنی بررسی قیمت سرور مجازی اروپا.

خدماتی که شما بعد از تهیه هاست یا سرور مجازی و اختصاصی خود تهیه می کنید 80 درصد حس رضایت یا نارضایتی شما را شکل می دهند و باعث می شوند حس کنید هزینه ای که برای میزبانی وب سایتتان کرده اید ارزشش را داشته است یا خیر.

وظایف پشتیبانی هاست

وظایف و خدماتی که تیم پشتیبانی فنی هاست شتابان هاست باید در اختیار کاربران قرار دهد شامل دو بخش اصلی و فرعی هستند.

منظور از خدمات اصلی، خدماتی است که تیم پشتیبانی برای مطمئن شدن از عملکرد صحیح سخت افزار و نرم افزار ها ارائه می کنند تا مطمئن شوند که سیستم و هاست شما به درستی عمل می کند.

برخی از خدماتی که یک تیم پشتیبانی حرفه ای و با کیفیت در اختیار کاربرانش می گذارد شامل موارد زیر می باشند:

برطرف کردن سریع مشکلات سرور مجازی و اختصاصی

آموزش کاربر درباره تنظیمات سرور و نرم افزارهای آن.

بک آپ گیری از وب سایت در صورت درخواست کاربر

آموزش و اطلاع رسانی به کاربران درباره تغییرات مهمی که در سرور اتفاق میافتد یا آپدیت های نرم افزاری و امور فنی که انجام می شود

اهمیت پشتیبانی هاست 24 ساعته

شاید عجیب باشد که بگوییم برای برخی افراد پشتیبانی 24 ساعته اهمیت زیادی ندارد!

برای مثال اگر شما یک پروژه ی بسیار کوچک داشته باشید که اهمیت خیلی زیادی نداشته باشد و برای مدیریت آن از یک سرویس هاستینگ رایگان استفاده کنید، به احتمال خیلی زیاد پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته مسئله ای نیست که نگران آن باشید.

اما اگر برنامه های بلند مدتی برای آینده کسب و کارتان در اینترنت داشته باشید و قرار است وب سایت شما برایتان درآمدزایی داشته باشد، در این صورت باید حتما به سراغ شرکت و سرویس دهنده ای بروید که خدمات پس از فروش و پشتیبانی آن حرف اول را میزند.

گفتنی است که در چنین شرایطی که قصد سرمایه گذاری روی آینده اینترنتی کارتان را دارید، حتی کوچک ترین مشکلات میزبانی وب سایت می تواند باعث به وجود آمدن ضررهای مالی فراوان و همچنین از دست دادن مشتریان زیادی شود!

یکی از فاکتورها و شاخصه های مهم پشتیبانی با کیفیت شتابان هاست این است که تیم پشتیبانی ارتباطات سریع با مشتری داشته باشد و چه بهتر که این ارتباط از راه ها و ابزارهای مختلف ارتباطی مثل تماس تلفنی، ایمیل، مشاوره آنلاین و تیکت صورت بگیرد.

این وظیفه ی شرکت شتابان هاست است که مطمئن شود تمام مشکلات و مسائل مشتریانش به خوبی و با سرعت بالا برطرف می شوند تا بتواند نرخ رضایت کاربرانش را بالا نگه دارد.

جوان ترین تیم پشتیبانی هاست و سرور در شتابان هاست

بعد از قیمت مناسب، پشتیبانی برگ برنده شرکت شتابان هاست است

امروزه تعداد شرکت های ارائه میزبانی وب آنقدر زیاد شده اند که رقابت کردن در چنین بازار پر هیاهویی بسیار دشوار است. به همین دلیل هم است که تیم پشتیبانی هاست خوب شتابان هاست، صرفا ارزشی نیست که شرکت شتابان هاست برای مشتریانشان می گذارند، بلکه این روزها پشتیبانی یک اعتبار بزرگ برای برند شتابان هاست است.

یکی از تفاوت های اصلی شرکت های خدماتی با شرکت هایی که محصول یا کالاهایشان را می فروشند، این است که رابطه مجموعه های خدماتی با مشتریانشان رابطه (یکبار پرداخت) نیست و این شرکت ها اگر بخواهند پابرجا باقی بمانند باید رضایت آن مشتری را جلب کنند تا مجدد از خدمات آنها استفاده کند.

بنابراین داشتن یک تیم پشتیبانی فنی حرفه ای یک بازی برد – برد هم برای مشتریان یا کاربران و هم برای شرکت شتابان هاست است، که در آن مشتریان به بهترین شکل سرویسشان را دریافت می کنند و شرکت ها هم با جلب اعتماد بیش تر، مشتریان بیش تری به دست میاورند.

اما نکته ای که در این خصوص وجود دارد این است که علی رغم اهمیت زیادی که پشتیبانی هاستینگ برای مجموعه ها و کاربران آنها دارد، بسیاری از شرکت های شناخته شده هاستینگ توجه کافی به آن ندارند و حتی به مشتری ها در مورد قیمت سرور مجازی ایران، قیمت سرور مجازی اروپا و قیمت سرور اختصاصی توصیح کافی نمی دهند و همین امر باعث بی اعتمادی افراد به خدمات هاستینگ شده است.

مقالات بسیاری درباره بزرگ ترین شرکت های ارائه میزبانی وب ایران منتشر شده است، کافی است نگاهی به بخش کامنت ها بیندازید تا میزان نارضایتی کاربران از بسیاری از سرویس های نام آشنا را مشاهده کنید.

ویژگی های یک پشتیبانی خوب

تا به اینجای مقاله متوجه شدیم که پشتیبانی هاستینگ تا چه میزان برای کاربران و شرکت های ارائه دهنده هاست اهمیت دارد.

در ادامه قصد داریم ویژگی هایی که تیم پشتیبانی موثر شتابان هاست دارد را بررسی کنیم.

* درک کامل از مشکل مشتری

از مهم ترین ویژگی های پشتیبانی شتابان هاست این است که کارشناس پشتیبان ابتدا کامل متوجه مشکل و منظور مشتری بشود و آن را بررسی نماید تا به خوبی خواسته ی او را درک کند. تنها در این صورت است که کارشناس ما می تواند اقدامات درست را برای برطرف کردن مشکل انجام بدهد.

از مباحث اخیری که مشتریان شتابان هاست بیشتر مطرح می کنند این است که چه سروری برای سایت خودم بخرم و قیمت سرور مجازی مناسبتر است یا قیمت سرور اختصاصی؟

همچنین در زمان هایی که کارشناس متوجه تیکت مشتری نشد، می بایست با تماس تلفنی توضیحات کامل را دریافت کرده و مانع از رد و بدل شدن تیکت های مختلف شود.

* پاسخگویی ساده، اما کامل

بعد از درک مشکل مشتری، کارشناس شتابان هاست می بایست بصورت کامل علت مشکلی که کاربر با آن مواجه است را شرح بدهد. در این بین کارشناسان نباید از کلمات و اصطلاحات تخصصی که ممکن است باعث گمراهی و گیج شدن کاربر شود استفاده کنند.

به طور مثال از مشتری سوالی در مورد تفاوت قیمت سرور مجازی ایران با قیمت سرور مجازی اروپا دارد، پشتیبان مربوطه باید به طور دقیق پاسخگو باشد.

سطح سواد فنی همه ی افراد به یک اندازه نیست و این مسئله ایست که کارشناسان فنی باید به خوبی آن را بدانند و سعی کنند به ساده ترین شکل، بیش ترین اطلاعات را در اختیار کاربرانشان بگذارند.

* پاسخگویی با حوصله و صمیمانه

نکته ای که باید درباره شغل پشتیبانی بدانیم این است که شغل این افراد سر و کله زدن با مشکلات و گله و شکایت های کاربران است و این مسئله در بسیاری از مواقع باعث می شود تیم های پشتیبانی با حوصله به صحبت های کاربران گوش نکرده و یا پاسخ دهی خود را به نحوی انجام دهند که باعث ایجاد حسی ناخوشایند در مشتری شود.

درست است که تخصص و حرفه ای بودن یکی از عامل های مهم پشتیبانی با کیفیت شتابان هاست مخصوصا در مورد کاربرانی که در مورد قیمت سرور اختصاصی سوال دارند است، اما گوش کردن با حوصله به صحبت های کاربر و همچنین صمیمیت در پاسخ دهی به او، شرطی است که باعث می شود حتی اگر یک کارشناس توان برطرف کردن مشکل کاربر را نداشت، تاثیر منفی کمتری در تجربه ی آن شخص در استفاده از سرویس یک شرکت گذاشته شود.

* هماهنگی و یکپارچگی تیم

یکی از مهم ترین مسائل مربوط به تیم پشتیبانی شتابان هاست، هماهنگ بودن اعضای تیم با یکدیگر و با تیم های دیگر فروش هاست و سرور مجازی و سرور اختصاصی و... است.

پشتیبانی پل ارتباطی کاربران با شرکت ها هستند و باید هماهنگی کامل با اعضای داخلی و با تیم های دیگر مثل فنی و فروش داشته باشند. عدم وجود این هماهنگی باعث می شود کاربران مدت های طولانی در انتظار دریافت پاسخ و برطرف شدن مشکل خود باشند که این به هیچ وجه مفهوم یک «پشتیبانی قوی» را نمی رساند.

جوان ترین تیم پشتیبانی هاست و سرور در شتابان هاست

شتابان هاست، کامل ترین خدمات پشتیبانی هاست و سرور | 91311031-024

شتابان هاست علاوه بر اینکه به ارائه خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه معروف است، توانسته محبوبیت بالایی در بین کاربران خود پیدا کند و این لطف کاربران را مدیون تیم پشتیبانی متخصص جوان و دوره دیده ای است که در 24 ساعت روز و هفت روز هفته آماده خدمات رسانی به آنها هستند.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت شتابان هاست، ضمن بررسی قیمت انواع سرورهای اختصاصی و مجازی اروپا و ایران و سایر مدل های هاستینگ، از مشاوران خبره این مجموعه برای پیدا کردن سرویس هاستینگ مخصوص خود استفاده کنید.

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد دهقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
0
0
بهترین تیم پشتیبانی رو دارین
ناهید تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
0
0
سلام من میخوام سرور مجازی بگیرم ولی متاسفانه دانش فنی ندارم، خواستم بدونم تیم شتابان هاست چقدر میتونن توی استفاده از این سرویس به من کمک کنن؟
سید محمد آقایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
0
0
ممنون از مطلب خوبتون، خدماتتون عالی هستن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار