کد خبر: 1098195
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
سرپرست شهرداری فردیس گفت: تلاش داریم پیش از فرا رسیدن ایام محرم، سیمای بصری شهر برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) مهیا شود.

محمدرضا احمدی‌نژاد با اشاره به برگزاری مراسم و جشن‌های عیدانه دهه امامت و ولایت در شهر فردیس، اظهار کرد: بزرگ‌ترین عید دهه امامت و ولایت، عید غدیرخم است و مجموعه مدیریت شهری به شکرانه این روز پربرکت، مراسم و جشن‌های ویژه‌ای برای عموم شهروندان در سطح شهر برگزار کرد.

وی با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ غدیر، افزود: برگزاری جشن باشکوه عید سعید غدیرخم در بوستان بهشت با حضور بیش از هزار نفر از شهروندان، دیدار و تکریم سادات مکرم، فضاسازی شهر، ایجاد غرفه‌های فرهنگی، مذهبی و حضور تماشاخانه سیار در بوستان تندرستی از اقدامات مدیریت شهری در دهه امامت و ولایت بود.

سرپرست شهرداری فردیس اضافه کرد: اجرای نمایش‌های زنده و شاد ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری مراسم مشترک و متمرکز در عید غدیرخم و هفته عفاف و حجاب و برپایی پیاده‌روی خانوادگی از برنامه‌های گسترده این دهه مبارک بود که روح شهروندان را برای استقبال از محرم آماده کرده است.

سرپرست شهرداری فردیس خاطرنشان کرد: مدیریت شهری برنامه‌های گسترده و ویژه‌ای برای برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی تدارک دیده است و در تلاش هستیم پیش از فرا رسیدن ایام محرم، سیمای بصری شهر برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) مهیا شود.

 فردیس مرکز شهرستان فردیس در استان البرز است، این شهر از شمال با کرج از جنوب با ملارد از شرق با اندیشه و از غرب با مشکین‌دشت همسایه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار