کد خبر: 1094444
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
سرلشکر سلامی گفت: نظام اطلاعاتی موفق از ژرفای ذهن دشمن راهبرد او را استخراج و برای رویارویی با آن برنامه ریزی و آرایش قدرتمندی را ایجاد می‌کند و مجاهدت بی انتها، نیاز یک نظام اطلاعاتی حرفه‌ای و مقتدر است.

سرلشکر سلامی گفت: نظام اطلاعاتی موفق از ژرفای ذهن دشمن راهبرد او را استخراج و برای رویارویی با آن برنامه ریزی و آرایش قدرتمندی را ایجاد می‌کند و مجاهدت بی انتها، نیاز یک نظام اطلاعاتی حرفه‌ای و مقتدر است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه با تعظیم به مقام شامخ معمار تجدید بنای تمدن و شکوه اسلام در تاریخ معاصر حضرت امام (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای امنیت و سلامت کشور گفت: خدای بزرگ را شاکریم که نقش آفرینی‌های سازمان اطلاعات سپاه در صیانت از امنیت و آرامش میهن اسلامی که در تعامل و هم افزایی با جامعه اطلاعاتی کشور صورت گرفته است، در عین گمنامی درخشش معناداری را رقم زده است.

وی با تکریم اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه تصریح کرد: شما در این مقطع حساس از تاریخ اسلام و ایران در زمره جنود منتخب الهی هستید که در مقابل یک آرایش فشرده جهانی به میدان آمده اید. اسلام و ایران و امت اسلامی در این عصر، مردانی شایسته‌تر از شما برای این جهاد حیاتی و حیات بخش ندارد.

وی افزود: شما مخاطب همه مخاطراتی هستید که به صورت جدی و نزدیک، پاسداری از اسلام و این انقلاب بزرگ و دستاورد‌های آن و خون‌های پاک ریخته شده در این مسیر را برعهده دارید.

سرلشکر سلامی با اشاره به صف‌آرایی همه قدرت‌های باطل برابر انقلاب و نظام اسلامی، مصاف همه‌جانبه با توطئه‌های آنان علیه ملت ایران را ضروری توصیف و تاکید کرد: نقطه تمرکز دشمن، قلب یک جغرافیای سیاسی جدید به نام انقلاب اسلامی است. امروز جاری‌ترین و واقعی‌ترین جنگ، جنگ اطلاعاتی است و جامعه اطلاعاتی ما در مرکز این میدان قرار دارد؛ میدانی که دشمن همه ابزار‌های خود را در آن به میدان آورده است.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه دشمن نمی‌خواهد مدل انقلاب اسلامی تولید و تکثیر شود، تصریح کرد: هر تمدن، مدل و یا الگویی که شکل می‌گیرد اگر مفاهیم آن به مصداق تبدیل نشود شکست می‌خورد.

وی افزود: دشمن درصدد است اجازه ندهد حکومتی صالح، مقتدر و جامع به نام اسلام تشکیل و تکثیر گردد تا فضای تنفس او را تنگ کند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه نظام اطلاعاتی موفق از ژرفای ذهن دشمن راهبرد او را استخراج و برای رویارویی با آن برنامه ریزی و آرایش قدرتمندی را ایجاد می‌کند، تصریح کرد: مجاهدت بی انتها، نیاز یک نظام و ساختار اطلاعاتی حرفه ای، مسلط و مقتدر است، لذا تلاش اطلاعات هرگز در ذهن‌ها پایان نمی‌یابد و نقطه تاثیر آن در عمل است و شما سربازان خط مقدم میدان تاثیر بر دشمن هستید.

فرمانده کل سپاه در ادامه حجت الاسلام والمسلمین طائب را شخصیتی دانست که در دفاع از انقلاب در صحنه اطلاعاتی نظام، نقش برجسته و درخشانی از ابتدای مسئولیت در دو دوره منفصل نزدیک دو دهه تا به امروز ایفا کرده است.

وی افزود: ایشان در اوج بحران‌های سخت و فشار‌های سنگین و نبرد‌های اطلاعاتی دشمن، نقش اطلاعات سپاه در نظام اطلاعاتی کشور را احیا، معماری جدیدی از اطلاعات نوین را شکل داد و فراتر از جمع‌آوری و تبدیل به یک پایانه و توزیع اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه را به مجموعه‌ای فعال، مسلط و چند بعدی تبدیل کرد.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ایجاد آرامش و ثبات در کشور تصادفی نیست و در سایه مجاهدت‌ها حاصل می‌شود، به نقش حجت الاسلام و المسلمین طائب در این عرصه پرداخت و گفت: در بعد اطلاعات اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی و هشدار‌های به موقع به مسئولان کشور برای مسلط شدن بر وضعیت اقتصاد و معیشت مردم که محور اصلی هدف‌گذاری‌های امروز دشمن است، وی نقش موثر و انکار ناپذیری را ایفا کرد.

سرلشکر سلامی در ادامه سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی رئیس جدید سازمان اطلاعات سپاه را فردی سلیم النفس و برخوردار از اشراف، تسلط و آشنایی عمیق با حوزه حفاظتی اطلاعاتی و امنیتی سپاه دانست که سال‌ها در صیانت از سپاه مجاهدانه، صادقانه و هوشمندانه فداکاری کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه ما بر اساس شادی و غیظ دشمن مسائل خود را دنبال نمی‌کنیم و قدرت و اقتدار عمل ما مستقل از دشمن است، گفت: به فضل الهی سازمان اطلاعات سپاه همچنان خارج چشم دشمنان انقلاب، نظام و ملت عظیم‌الشأن ایران خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار