کد خبر: 1093299
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خبرداد:
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای طرح ویژه ترخیص خودرو و وموتور سیکلت های توقیفی در این استان خبرداد.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار داشت: برای تسریع در ارائه خدمات و مساعدت شهروندان استان البرز، به منظور کاهش انباشت خودروهای توقیفی در توقفگاه ها ، صیانت از اموال مردم و تسهیل در طرح ترخیص وسایل نقلیه برای خودرو های توقیفی قبل از سال ۹۹ و موتورسیکلت های قبل از سال ۹۸ با تسهیلات ویژه از امروز اجرایی شد.

وی افزود: مالکان وسایل نقلیه می توانند برای بهره مندی از مزایای این طرح به ستاد ترخیص پلیس راهور استان البرز و یا از طریق برنامه "پلیس من" برای ترخیص خودروهای خود اقدام کنند.

وی گفت: متقاضیان علاوه بر مراجعه حضوری در ستاد ترخیص واقع در میدان طالقانی کرج می توانند به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ در تمام شهرستان های استان البرز مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: مالکان خودروها یا متصرفان موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی (فاقد دستور قضایی یا عدم تصادف منجر به جرح و فوت)، می‌توانند با داشتن مدارک واز این تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

رحمتی پور خاطرنشان کرد: در صورت عدم مراجعه مالکان خودروهای توقیفی از طریق مجاری قانونی نسبت به تعیین تکلیف اینگونه وسایل اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز یادآور شد : در اجرای این طرح مالکان بدون نیاز به پرداخت عوارض و مالیات، عدم ارائه سند مالکیت در صورتی که وسیله نقلیه به نام مالک باشد، عدم نیاز به بیمه شخص ثالث، عدم نیاز به ارائه گواهی راهنمایی رانندگی، امکان تحویل وسیله نقلیه به متصرف در صورت اختیار داشتن اسناد وسایل نقلیه و اینکه هزینه نگهداری خودرو در پارکینگ برابر تعرفه سال ۹۴ می توانند نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار