کد خبر: 1089049
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دیدار مریم رجوی و پمپئو
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه پمپئو، وزیر پیشین امور خارجه امریکا با حضور در مقر سازمان منافقین در کشور آلبانی با سرکرده این گروهک تروریستی، مریم رجوی دیدار و خود را عضوی از این سازمان تروریستی اعلام و درخواست کرد تا از ظرفیت‌های آن‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده شود!

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه پمپئو، وزیر پیشین امور خارجه امریکا با حضور در مقر سازمان منافقین در کشور آلبانی با سرکرده این گروهک تروریستی، مریم رجوی دیدار و خود را عضوی از این سازمان تروریستی اعلام و درخواست کرد تا از ظرفیت‌های آن‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده شود! برخی منابع خبری گفته‌اند که رجوی بابت این دیدار، حدود نیم میلیون دلار به پمپئو پرداخت کرده است. این خبر با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. برخی آن را دستمایه طنز و خنده کردند و برخی دیگر از شکست منافقین و امریکایی‌ها نوشتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است.
مرتضی سویلمی:
حرف‌های این بیچاره رجوی و پمپئو جنتلمن تروریست برای نابودی جمهوری اسلامی مرا یاد شعر عامیانه‌ای می‌اندازد که شتر در خواب بیند پنه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.
حسام‌الدین آشنا:
از صدام تا رجوی راهی نبود. از نتانیاهو تا رجوی راهی نبود. از بولتون تا رجوی راهی نبود. از پومپئو تا رجوی هم راهی نیست، اما از رجوی تا ملت بزرگ ایران دره‌ای پر از خون و خیانت فاصله است.
عبدالله گنجی:
رجوی: «ما همراه صدام با ایران جنگیدیم. اون موقع ضدامپریالیسم (غرب) بودیم خیلی ترور کردیم، اما جایی بین ملت نیافتیم.» پمپئو: «ما هم ۱۲ شرط گذاشتیم و از برجام خارج و هر راه تنفسی را بر ایران بستیم. ترامپ خیلی منتظر تلفن از تهران بود، اما با حسرت رفتیم. فعلاً با هزینه ۲ میلیون دلاری ازم حفاظت میشه.»
علی‌اکبر رائفی‌پور:
پمپئو وزیر امور خارجه سابق امریکا، رئیس وقت سازمان تروریستی CIA و از عاملان اصلی شهادت سردار سلیمانی با تدابیر شدید امنیتی و تیم ۸۵ نفره حفاظتی از کمپ منافقین در آلبانی دیدن کرده است. به نظر می‌رسد طراحی و هدایت آشوب‌های خیابانی در ایران موضوع گفتگو‌ها باشد.
احسان تقدسی:
پمپئو با یک گردان بادیگارد به دیدار تروریست بزرگ رفت. او روزی از جایی که گمانش را نمی‌کند تاوان ترور حاج قاسم ما را خواهد داد.
صفحه‌ای با نام «ماجرای نیم روز»:
پمپئو هر سری ۴۰هزار دلار از مریم رجوی پول می‌گیره میره تیرانا میگه: «رژیم آخوندی سال دیگه رو نمی‌بینه» اعضای سازمان هم براش سوت و کف می‌زنن! دمش گرم آدم کاسب به این می‌گن؛ سوراخ پیدا کرده و تندتند داره استخراج می‌کنه!
طیبه موساوند:
منافقین برای استقبال از پمپئو فرش قرمز، گارد نظامی و ماشین‌های تشریفات گذاشته‌اند! انگار که این آدم رهبر یک کشور است. واقعاً این‌ها با این سطح، فهم و این حد از خفت و خاری مدعی اداره یک کشور به بزرگی ایران هستند؟
سیاوش محرابی:
طرف نوشته حضور یک وزیر امریکایی در سازمان نشانه قدرت جهانی این سازمان است! بابا جان پیر شدی و هنوز نمی‌فهمی نیم میلیون دلار رو روی جنازه هم بذاری پا میشه برات بندری می‌رقصه؟! کدوم قدرت! امریکا میده به شما دوباره از این طریق می‌گیره از شما.
امیرحسین ثابتی:
همینطور که دارید به بهانه دیدار پمپئو با رجوی، دموکرات‌ها را تطهیر می‌کنید، فراموش نکنید که برای اولین بار اوبامای دموکرات بود که گروهک مجاهدین خلق را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کرد!
محمدعلی آهنگران:
ایران ایده‌آل امریکایی‌ها، ایران رجوی‌هاست. فردای روزی که امریکایی‌ها به این کشور مسلط شوند فردای دموکراسی خواهان و مشروطه طلبان و روشنفکران نیست؛ فردای مجاهدین خلق است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار