کد خبر: 1085310
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: سال گذشته هزار و ۹۸۳ مورد طعمه‌گذاری در سطح شهر صورت گرفته که ۹۷۶ مورد آن طبق درخواست مردمی بوده که توسط سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.

محمدرضا خسروی اظهار کرد: با توجه به اقدامات سازمان مدیریت پسماند در مناطق مختلف کرج و بازخورد مثبت عملکرد این سازمان و آگاهی شهروندان از این موضوع که درخواست آنان پیگیری می‌شود، رفع معضلات محل خود را با مدیریت شهری به اشتراک می‌گذارند و افزایش آمار تماس آنان با سامانه ۱۳۷، شاهدی بر این مدعی است.

این مسئول در تشریح اقدامات و وظایف سازمان مدیریت پسماند در سطح شهر، به امحاء حیوانات موذی در سطح شهر به عنوان یکی از مهم ترین وظایف سازمان اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه وجود جانوران موذی موجب انتشار چند نوع بیماری مشترک بین انسان و حیوان است و اهمیت پاکیزگی شهر کرج و سلامت شهروندان همواره از رسالت‌های این سازمان بوده و هست، به همین منظور این سازمان نسبت به امحاء این جانوران اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی در ادامه از اقدامات سازمان طی سال گذشته در این خصوص یاد کرد و گفت: بنا بر برنامه‌ریزی‌های قبلی در سال ۱۴۰۰، هزار و ۹۸۳ مورد طعمه‌گذاری در سطح شهر کرج صورت گرفته که ۹۷۶ مورد آن طبق درخواست مردمی بوده که توسط سامانه ۱۳۷ ثبت شده است .

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش آموزش و اطلاع رسانی اجرای اقدامات صورت گرفته پیش از تحقق آن اشاره و بیان کرد: در صورتی که فرهنگ شهروندی در بخش‌های مختلف میان مردم نهادینه شود، تعاملات میان شهروندان و مسئولان نیز بیش از پیش شده و مدیریت شهری می‌تواند با کیفیت مطلوب تری، خدمات خود را ارائه کند.

خسروی با بیان اینکه تعداد درخواست شهروندان برای طعمه‌گذاری و امحاء حیوانات موذی در محلات پس از آگاهی از بی خطر بودن طعمه‌ها، افزایش داشت، عنوان کرد: طعمه‌های استفاده شده فاقد هر گونه مواد شیمیایی خطرناک برای انسان و محیط زیست است و این مهم با نصب ۲۰۰ متر مربع بنر و توزیع ۲ هزار عدد بروشور در سطح شهر در سال ۱۴۰۰ به اطلاع عموم مردم رسیده است.

وی ضمن اشاره به پیگیری و جدیت سازمان نسبت به ادامه عملیات طعمه‌گذاری در سال جاری و اجرای وظایف محوله خود در امر خدمت رسانی به شهروندان، اظهار داشت: این سازمان در تلاش است تا هر سال در ارائه خدمت به شهر و مردم با دقت، کیفیت و سرعت مطلوب‌تری نسبت به سال‌های گذشته اقدام کند تا رضایت کامل شهروندان از مجموعه مدیریت شهری حاصل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار