کد خبر: 1084951
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز خبر داد
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برگزاری هجدهمین رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) با توزیع 30 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد.

سرهنگ مهران طیران اظهار داشت: این مرحله به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، از روز یکشنبه 28 فروردین آغاز می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
وی با اشاره به اجرای این رزمایش در 500 مسجد استان البرز به صورت همزمان و با بیان اینکه در این دوره از رزمایش، ظرفیت های بسیج و هم افزایی ظرفیت های مردمی مد نظر قرار دارد، افزود: با توجه به توصیه های فراوان به احسان در ماه مبارک رمضان در آیات و روایات، در این مرحله از رزمایش، 30 هزار بسته معیشتی ویژه این ماه مبارک میان نیازمندان توزیع می شود.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به حضور چشمگیر مردم در این امر خداپسندانه عنوان کرد: اقلام معیشتی مورد نیاز خانواده های نیازمند، در بین مساجد هدف توزیع شده و بسته های معیشتی از طریق مشارکت مردم همیشه در صحنه البرز فراخور نیاز تکمیل و میان نیازمندان محلی و منطقه ای توزیع می شود.
سرهنگ طیران با بیان اینکه آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز، فرماندهی قرارگاه مواسات و همدلی استان را بر عهده دارند و سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز مجری این دوره از رزمایش است، افزود: توزیع اقلام در بین مساجد در حال انجام و اتمام است.
وی با اشاره به اینکه امامان مساجد فرماندهان قرارگاه های محلی بوده و گروه های جهادی پایگاه های بسیج به عنوان نیروهای عمل کننده در این رزمایش ایفای نقش می کنند، بیان کرد: در این دوره از رزمایش، همسویی و هم افزایی خوبی میان نهادها و دستگاه های متولی در قالب قرارگاه های مواسات استانی شکل گرفته است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اضافه کرد: در این راستا، کانون های فرهنگی مساجد، دفتر سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعت، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، آستان قدس رضوی، بنیاد مستضعفان و دیگر اعضای قرارگاه، همسو با این طرح، فعالیت های خود را دنبال خواهند کرد.
سرهنگ طیران با اشاره به تلاقی هفته کارگر و ماه مبارک رمضان، از تدارک برنامه های ویژه برای تکریم و رسیدگی به جامعه زحمتکش کارگران استان البرز خبر داد و اظهار کرد: 30 واحد تولیدی واجد شرایط شناسایی شده اند و بسته های معیشتی از طریق پایگاه های بسیج کارگری و مشارکت کارفرمایان و کارگران تکمیل و با اولویت کارگران نیازمند، از کار افتاده، زنان کارگر سرپرست خانواده و بازنشسته میان کارگران این واحدها توزیع می شود.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، برنامه های ویژه ای به منظور تکریم و کمک به معیشت کارگران فصلی از طریق نواحی مقاومت بسیج در سطح استان البرز در هفته کارگر اجرا می شود. همچنین به مناسبت روز معلم نیز برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است که در موعد مقتضی به مردم استان البرز اطلاع رسانی خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان سخنان خود از همه مردم شریف، مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه استان البرز درخواست کرد در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت و کمک های مؤمنانه خود را جهت توزیع میان نیازمندان، به مساجد محل تحویل دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار