کد خبر: 1084936
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری خبرداد
رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از روند سریع و رشد فیزیکی قابل توجه پروژه تقاطع غیر همسطح ماهان - آزادی خبر داد.

علیرضا عاقلی ضمن تاکید بر نقش مدیریت شهری در ایجاد زیرساخت‌های شهری و راه‌های ارتباطی به منظور کاهش ترافیک درون شهری اظهار داشت: در این راستا پروژه احداث زیرگذر ماهان- آزادی با هدف ایجاد ارتباط ترافیکی بلوار سربازان گمنام به بلوار ماهان و کاهش بار ترافیک در محدوده رجایی شهر کرج (سه باندی) و همچنین خیابان شهید بهشتی در دستور کار سازمان عمران قرار گرفته بود.

این مسئول با اشاره به روند سریع اجرای پروژه زیرگذر ماهان - آزادی و به کارگیری توان حداکثری نیروها و ماشین آلات سازمان عمران، با همکاری سازمان مدیریت پسماند و با نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج، جهت بهره‌برداری از این پروژه در روزهای آتی، عنوان کرد: رفع معارضات لوله آب و لوله گاز، اجرای عرشه‌های A، B،و D، اجرای دیواره‌ها در هر دو ضلع غربی و شرقی و لوله گذاری کلکتور آب‌های سطحی به اتمام رسیده و تخریب معارضات زیر عرشه، حفاری و خاکبرداری زیر عرشه‌ها و اجرای دیواره‌های زیر عرشه در حال انجام است.

وی همچنین یادآور شد: جدولگذاری و روکش آسفالت راستگردهای جنوب شرقی و جنوب غربی به طول ۵۰۰ متر و با تناژ مصرفی ۶۰۰ تن آسفالت تاکنون عملیاتی شده و همچنان ادامه دارد؛ زیرسازی و جدولگذاری راستگردهای شمال شرقی و شمال غربی پروژه نیز به طول ۵۰۰ متر در حال اجرا است.

عاقلی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان عمران با توجه به تاکید شهردار و با حمایت شورای شهر کرج، با تمام توان تلاش می‌کند این پروژه طبق زمانبندی تعیین شده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار