کد خبر: 1084681
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

معرفی و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن

رپورتاژ آگهی/ یک قهرمان محوری ترین شخصیت در فیلم های اکشن است، در نگاه اول فیلمی با ژانر اکشن با زد و خورد و صحنه های هیجان انگیز شناخته می شود اما حس و حال مخاطب کمی متفاوت تر است.

حتما در اکثر فیلم های اکشن دیده اید که فیلم بر پایه یک شخصیت اصلی بنا شده است که به مغز متفکر و البته قهرمان داستان شناخته می گردد، در ابتدای فیلم حوادث یکی پس از دیگری رقم میخورند مانند سرقت از یک بانک یا درگیری پلیس با جنایت کاران و در میانه داستان کمی برتری با طرف مقابل است و این دقیقا نقطه عطف احساسات برانگیخته شده ی بیننده است و از این لحظه تماشاگر دوست دارد پیروزی ها و موفقیت های قهرمان را شاهد باشد که همراه می شود با درگیری های تن به تن و صحنه های تعقیب و گریز که رکن اصلی فیلم هایی با ژانر اکشن است. همچنین در بهترین فیلم های اکشن علاوه بر داستان و البته صحنه پردازی بسیار خوب ، ترکیب بازیگران میتواند تعیین کننده باشد، در یک فیلم اکشن دوست داریم بازیگرانی همچون جیسون استاتهام، راک، اسکات ادکینز و حتی بازی محشر و استادانه ی برد پیت را ببینیم. وارد شدن به سایت ناب مووی یعنی منبع غنی از دانلود فیلم های اکشن با بهترین کیفیت.

جدیدترین فیلم های اکشن

دانلود فیلم شهر آدمکش ها

فیلم شهر آدمکش ها یا شهر گلوبریده یا کات تروت سیتی (Cut Throat City) یک فیلم اکشن، جنایی، درام و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی RZA است که توسط کمپانی Rumble Riot Pictures تهیه و در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون ایزا گونزالس، ایثن هاک، کاترینا گراهام، وسلی اسنایپس، آیزیا واشینگتن، شامیک مور، ترنس هاوارد، ژول دیوید مور، کین جانسن، راب مورگان، دنزل ویتاکر، سم دالی، دمتریوس شیپ جونیور، دامینیک دوورنی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در هنگام وقوق طوفان کاترینا در نیواورلئان روایت می شود و درباره ی گروهی از اشرار است که تصمیم می گیرند به سرقت بپردازند.

دانلود فیلم به مرگ ناگهانی خوش آمدید

معرفی و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن

فیلم سینمایی به مرگ ناگهانی خوش آمدید (Welcome to Sudden Death) یک فیلم اکشن، دراماتیک و مهیج به کارگردانی و نویسندگی دالس جکسون است که توسط کمپانی Universal 1440 Entertainment تهیه و در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. از بازیگران فیلم میتوان به مایکل جای وایت، مایکل اکلند، ناکای تاکاویرا، لییریک جاستیس، گری اوون، آنتونی گرانت، کریستن هریس، بیجی ورت، شون اسکین، مریس کرامپ، استفنی سای، جف استروم، آدام هرتیگ اشاره کرد.این فیلم که دنباله ی فیلم “مرگ ناگهانی” است، درباره یک مامور امنیت مسابقات بسکتبال میباشد که باید جلوی افرادی را که قصد بمب گذاری در ورزشگاه را دارند بگیرد.

دانلود فیلم گرینلند

فیلم خارجی گرینلند یا سرزمین سبز (Greenland) فیلمی اکشن و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا و بریتانیا به کارگردانی ریک رومن واو است که توسط کمپانی STX Films منتشر شد. نویسندگی این فیلم را کریس اسپارلینگ برعهده داشته و بازیگرانی چون جرارد باتلر، مورنا باکارین، راجر دیل فلوید، اسکات گلن، رندال گونزالس، ریک پاسکوالونه، نیکولا لامبو در آن بازی می کنند. این فیلم ابتدا قرار بود در ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ منتشر شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا اکران آن به تاخیر افتاد و سرانجام در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ در کشور آمریکا اکران شد. داستان فیلم در مورد خانواده ای است که برای بقای خود در مقابل شهاب سنگی که به زمین نزدیک میشود تمام تلاششان را میکنند. آن ها به دنبال یافتن پناهگاهی امن هستند تا تنها امید خود برای زنده ماندن را امتحان کند.

دانلود فیلم مولان

مولان (Mulan) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، درام و خانوادگی محصول مشترک کشورهای آمریکا، کانادا و هنگ کنگ است که در سال 2020 توسط دیزنی پلاس منتشر شد. کمپانی Walt Disney Pictures تولید این فیلم را به عهده داشته است. در این فیلم هنرمندان زیادی به ایفای نقش پرداخته اند که از میان آنها میتوان به لیو ییفئی (مولان)، جت لی، جیمی وانگ، چن تنگ، جون یو، ران یوآن، سوسانا تنگ، چنگ پی-پی، روزالیند چائو، تزی ما، جیسون اسکات لی، گونگ لی، دانی ین، کینگ لاو اشاره کرد.

در مورد دختر جوان چینی به ‌نام مولان است که برای نجات پدرش، خود را به عنوان جنگجو تغییر شکل داده و به مصاف با دشمنان خود می‌رود. او به دنبال کسب افتخار نجات پدرش است و قصد دارد که با این کار دوباره قبیله را دور هم جمع کند. همه چیز در میدان نبرد سخت و طاقت فرسا دنبال می‌شود و مولان باید کاری سخت را انجام دهد. او دختر زیبایی است اما باید در قامت یک مرد ظاهر شده و پدرش را از دست ماموران دولتی خلاص کند.

دانلود فیلم مولان برای تماشا به همراه خانواده به شدت پیشنهاد می گردد.

دانلود فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

معرفی و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن

فیلم جدید مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) به کارگردانی جان واتس جدیدترین عنوان از شخصیت مرد عنکبوتی یا اسپایدر من است که توسط مارول کامیکس در سال 2021 ساخته شده است. انتشار این اثر توسط سونی پیکچرز صورت گرفته و این فیلم را میتوان دنبال ای بر مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه محصول 2017 و مرد عنکبوتی دور از خانه سال 2019 دانست که عنوان بیست و هفتم در دنیای سینمایی مارول تلقی می گردد. تام هالند نقش اول این فیلم یعنی مرد عنکبوتی را در قالب شخصیت پیتر پارکر ایفا می کند و بازیگرانی دیگری بنام؛ زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، جیمی فاکس، ویلم دفو، آلفرد مولینا، بندیکت وانگ، تونی ریوولوری، مریسا تومی، اندرو گارفیلد، و توبی مگوایر او را همراهی می کنند.

داستان از صحنه مرگ دکتر اختاپوس آغاز خواهد شد. پیتر پارکر با بازی تام هالند به دنبال وقایع دور از خانه به قتل میستریو با بازی جیک جیلنهال متهم است و هویت محرمانه‌اش توسط جی. جونا جیمسون با بازی جی.کی. سیمونز در روزنامه دیلی یوگل فاش شده است. پیتر پارکر برای طلب یاری نزد دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ می‌رود تا بخواهد با طلسمی اجرا کند که مردم به جز نزدیکانش فراموش کنند او مرد عنکبوتی است و میستریو را از بین برده است.

اگر به تماشا و دانلود فیلم اسپایدرمن 2022 علاقمندید هم اکنون میتوانید به رسانه خاص ناب موووی سری بزنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار