کد خبر: 1079549
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
فرونشست زمین، یک دستگاه کامیون میکسر بتن را کرمان بلعید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدرسول جهانشاهی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: فرونشست زمین، یک دستگاه کامیون میکسر بتن را شامگاه جمعه در خیابان سرباز شهر کرمان بلعید. این حادثه در کوچه ۲۶ خیابان سرباز رخ داد که پس از اطلاع به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یک تیم عملیاتی به منطقه اعزام شد و به سرعت ایمن سازی محل حادثه انجام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه آسیب جانی نداشتیم و فقط یک دستگاه کامیون از نوع میکسر و یک دستگاه پراید آسیب دیدند، به این ترتیب که کامیون پس از فرو رفتن در زمان روی خودرو پراید سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: خوشبختانه ساختمانی در این حادثه تخریب نشده و در میکسر بتن و خودرو پراید نیز کسی گیر نکرده بود.

وی عنوان کرد: حوادت اینچنینی را بیشتر در روز‌های بارانی در شهر کرمان شاهد هستیم و خودرو‌های سنگین بیشتر دچار اینگونه حوادث می‌شوند.

جهانشاهی در ادامه به رانندگان توصیه کرد که در صورت عبور خودرو‌های سنگین جهت تخلیه بار و یا موارد اینچنینی، فاصله از حریم چاه‌های فاضلاب رعایت شود.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار