کد خبر: 1077267
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهریار :
نشست خبری سرهنگ فیاض الهیاری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهریار با جمعی از اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه شهریار برگزار شد.

سرهنگ الهیاری در این نشست ضمن اشاره به جایگاه ونقش بی بدلیل خبرنگار در تمامی عرصه ها اظهار داشت : اصحاب رسانه با حضور به موقع خود در همه عرصه ها مردم را در جریان موضوعات و اتفاقات قرار می دهند و از طرفی مردم نیز در مواقع لازم از طریق رسانه پیگیر مطالبات خود می باشند .

وی افزود : رسانه ها ترمزی در برابر برخی از نابسامانی ها ، ناکارآمدی ها و کج روی ها می باشد و پلی بین مردم و مسئولین برای ارائه خدمات هر چه بهتر هستند.

الهیاری در ادامه با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و تبریک این روز گفت : بهترین نمونه زندگی الگو قرار دادن سبک زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) است چرا که شخصیت آدمی را نوع سبک زندگی اش نشان می دهد و چه بهتر که الگوی همه ما سبک زندگی این بزرگواران باشد.

سرهنگ الهیاری در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارش عملکرد مجموعه سپاه ناحیه شهریار در ایام ولادت حضرت زهرا (س) پرداخت .

فرمانده سپاه ناحیه شهریار در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود : امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت و به کوری دشمنان انقلاب که گفته بودند این انقلاب ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید باشکوهتر از سال های قبل به استقبال خواهیم رفت.

وی ادامه داد: مهمترین دلیل ماندگاری انقلاب ، ادامه و حیات انقلاب ، فقط ۳ دلیل ان هم ولایت فقیه ، اعتقادات مردم و حضور مردم در تمامی صحنه ها می تواند باشد ، به همین مناسبت ۳۰۰ برنامه در ۳۵ محور در سطح ناحیه ، حوزه ، پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان برگزار خواهد شد ، از مهمترین برنامه های این ایام میتوان به فضاسازی و جشن انقلاب و زنگ انقلاب در مدارس ، نشست روشنگری ، جام فجر ورزشی ، دیدار با خانواده شهدا ، گلباران مزار شهدا ، سخنرانی به مناسبت دهه فجر در نماز جمعه شهرستان ، کاروان سیار شهادت امام هادی (ع) ، روشنگری با موضوع گام دوم انقلاب ، گرامیداشت والفجر ۸ ، افتتاح پروژه ها و در راس آنها یادواره شهید کلهر ، راه پیمایی روز ۲۲ بهمن و بسیاری برنامه های متنوع و گوناگون دیگر اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار