کد خبر: 1076805
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور گفت: از آنجا که هنوز مشخص نشده که شهردار دهدز از طریق گلوله اشرار یا نیرو‌های مسلح به قتل رسیده این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: با اعلام سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان درباره جزئیات رسیدگی به پرونده فرشاد نقدی شهردار دهدز که در حادثه تیراندازی در یکی از خیابان‌های ایذه به قتل رسید، افزود: تیراندازی میان مأموران و اشرار رخ داده و هنوز مشخص نیست تیر از ناحیه کدام شخص شلیک و به شهردار دهدز که داخل رستوران نشسته بوده، اصابت کرده و موجب فوت او شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس اصل ۱۵۹ قانون اساسی که مرجع رسمی تظلمات و شکایات را دادگستری شناخته است، اصل بر رسیدگی در محاکم عمومی است و این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.

پورخاقان تصریح کرد: چنانچه به نتیجه برسند گلوله‌ای که موجب کشته شدن شهردار شده از اسلحه نیرو‌های مسلح شلیک شده پرونده با قرار عدم صلاحیت از دادسرای عمومی و انقلاب دهدز به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خوزستان ارسال می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور درباره اینکه چرا بعد از حدود ۱۳ روز هنوز عامل تیراندازی مشخص نشده است، گفت: پرونده در جریان رسیدگی است.

۱۹ دی سال جاری مجید رحمانی سرپرست فرمانداری دزپارت به ایرنا گفت: فرشاد نقدی شهردار دهدز در جریان یک تیراندازی در خیابان محمد رسول‌الله (ص) ایذه، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

وی اظهار داشت: این حادثه در حوالی خیابان محمد رسول‌الله (ص) ایذه و در درگیری بین نیروی انتظامی و اشرار رخ داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار