کد خبر: 1076054
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
گودال شهرک انقلاب دامغان پس از گذشت ۳۷ سال قرار است پُر شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حدود ۳۷ سالی هست که گودال بزرگ شهرک انقلاب دامغان بصورت بلاتکلیف رها شده است گودالی که رسیدگی به وضعیت آن سالیان سال است که به یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین دغدغه‌های مردم شهر دامغان تبدیل شده است و تصمیم‌گیری برای تعیین تکلیف آن از دولتی به دولت دیگر به ارث می‌رسد.

وضعیت این گودال به گونه‌ای است که گلایه ساکنان شهرک انقلاب شهر دامغان را به دنبال داشته است و آن‌ها به دنبال شنیدن پاسخی روشن از مسئولان امر هستند که سرانجام این گودال چه می‌شود و چه زمانی قرار است گامی برای اقدامات عملی و اجرایی برای آن برداشته شود.

یکی از ساکنان این شهرک می‌گوید: گودالی عمیق سال‌هاست که به حال خود رها شده است و در حال حاضر هم مصالح ریخته‌اند و، اما اقدامی هنوز به صورت جدی شروع نشده است؛ درخواست ما از مسئولان رسیدگی و پیگیری این موضوع است.

سیدمحمد تقوی، شهردار دامغان در این زمینه اظهار داشت: سال گذشته با پی گیری و مکاتبات و برگزاری جلسات متعدد تصمیم بر این شد که طرح احداث پارک تخصصی کودکان و نوجوانان در این گودال که سال‌هاست به حال خود رها شده است، آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری با ارائه برنامه‌های خود و انتخاب پیمانکار در فاز نخست تقریباً ۱۰۰ میلیارد ریال معادل ۱۰ م میلیارد تومان را هزینه کرده است.

شهردار دامغان گفت: عمق این گودال ۱۰ الی ۱۴ متر و مساحت آن ۲۵ هزار مترمربع است که از سوی پیمانکاربه منظور ایمن‌سازی محصور شده است.

وی گفت: مقرر شده است پارک تخصصی کودکان و نوجوانان در این محل احداث شود که مشتمل بر آمفی تئاتر، سرویس بهداشتی، نمازخانه، ساختمان مدیریت، آلاچیق، زمین‌بازی کودکان، فضای سبز، فضای ورزشی، سکو‌های نشیمن و مبلمان شهری است.

تقوی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها بودجه‌ای که به طرح‌های مختلف اختصاص می‌دهند از آنجا که بر اساس درآمد و هزینه پیش می‌روند، بنابراین طرح‌ها را نیز مرحله به مرحله و پس از تأمین اعتبار لازم انجام می‌دهند خاطرنشان کرد: برای اجرای فاز دوم این طرح حدود ۲۰ میلیارد تومان باید هزینه شود.

شهردار دامغان گفت: با بهره‌برداری از پارک تخصصی کودکان و نوجوانان، به عنوان یکی از طرح‌های ممتاز و نمونه استان سمنان در بخش کودکان و نوجوانان بشمار خواهد آمد

تقوی خاطرنشان کرد: چنانچه به لحاظ اعتباری مشکلی نداشته باشیم؛ می‌توانم بگویم تا پایان سال ۱۴۰۱ طرح پارک تخصصی کودکان و نوجوانان در شهرک انقلاب دامغان به‌طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

به‌هرروی امیدواریم این قول شهردار دامغان عملیاتی شود و سال ۱۴۰۱ پایان اجرای این طرح باشد و دغدغه مردم دامغان در این مورد رفع شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار