کد خبر: 1075616
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به معرفی مسیح علینژاد برای دریافت جایزه صلح نوبل
با انتشار خبری مبنی بر معرفی مسیح علینژاد به عنوان کاندیدای جایزه صلح نوبل، کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی به این خبر واکنش نشان دادند.

با انتشار خبری مبنی بر معرفی مسیح علینژاد به عنوان کاندیدای جایزه صلح نوبل، کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی به این خبر واکنش نشان دادند. البته کاربران تعجبی را ابراز نداشتند؛ چراکه معتقدند جایزه صلح نوبل بار‌ها ثابت کرده است که صرفاً کارکردی سیاسی دارد و در راستای منافع قدرت‌هایی است که به بهانه شعار‌های شیک در پی استعمار کشور‌ها و سیطره قدرت خود هستند. آن‌ها از این رو بیان داشتند که حتی اگر ترامپ و نتانیاهو هم روزی برنده جایزه صلح نوبل شوند، جای هیچ تعجبی وجود ندارد. برخی کاربران نیز در توئیت‌های خود اشاره داشتند که جایزه صلح نوبل در واقع لایق سرداری است که جهان را از وجود داعش پاک کرد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.
امیر نعیمی:
صلحی که نامزد جایزه‌اش فردی همانند مسیح علینژاد باشد از هزاران جنگ خانمانسوزتر است. چنین انتخابی نشان از افول جایگاه اخلاقی و ارزشی جایزه نوبل دارد. وای به حال فردای فرزندانمان وقتی ادبیات صلح چنین بازیچه و ابزار سیاست می‌شود.
کاربری با نام «استیون»:
در دنیایی که خانم سوچی یعنی همان قتل‌عام‌کننده مسلمانان میانمار، بگین نخست‌وزیر اسرائیل، کیسینجر وزیر خارجه امریکا در دوران کشتار ویتنامی‌ها و اوباما جایزه صلح نوبل بگیرند و آزادیخواهی مثل ماندلا در لیست تروریستی باشد نباید از نامزد کردن مصیح پولینژاد برای جایزه صلح نوبل متعجب شد.
مجتبی روحی‌زاده:
مسیح علینژاد که هیچ اگه ترامپ و نتانیاهو و بن‌سلمان هم جایزه صلح نوبل بگیرن برای من تعجبی نداره! چراکه از اساس این جایزه‌ها برای همچین اهدافی طراحی شده و کارکرد این جوایز دقیقاً اینه که حق رو جای باطل و باطل رو جای حق بذارن.
کاربری با نام «یاس»:
از اوباما تا قصاب میانمار و... تا مسیح علینژاد؛ هرکدام به نوبت پاداش جنایت‌هایشان را با جایزه صلح نوبل می‌گیرند! اما در واقع نوبل شایسته آن سرداری است که یک جهان را از شر داعش رهایی بخشید و همین جلاد‌ها شهیدش کردند و اسمش را گذاشتند «تروریست»! خاک بر سر خودتان و جایزه مبتذلتان.
ثنا سعادتی:
در دنیای موازی کسانی که به دروغ‌پردازی و چرت وپرت پراکنی مشغول باشند جایزه صلح نوبل اهدا خواهد شد؛ نه کسانی که حرف حق می‌زنند و پای غیرت وطن و ناموس می‌مانند تا دو ماهه کشوری رو از دست داعش آزاد کنند، اما تروریست خوانده می‌شود...
عباس تقدسی‌نژاد:
بیشتر به جنگ نوبل شباهت داره این جایزه... #صلح_نوبل
سبحان برکتی:
جایزه‌ای که برنده‌هاش جنایتکارترین آدم‌های تاریخ مثل اسحاق رابین، شیمون پرز، آنگ سان سوچی و شیرین عبادی بودن؛ پیشنهاد شدن علینژاد واسه دریافتش هیچ تعجبی نداره... #صلح_نوبل
حسین صادقی:
مسیح علینژاد واسه جایزه صلح نوبل نامزد شده. خداییش با این وضعیت اگه نوبل ادبیات ر‌و به تتلو ندن ناراحت میشم.
باران وکیلی:
مسیح علینژاد، کسی که دختران جوان را در ایران تشویق می‌کند دوربین به دست زنان مسنِ محجبه را آزار دهند و از آن‌ها برای ایجاد نفرت‌پراکنی و تفرقه فیلم تهیه کنند، نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد! در اسرع وقت نام «جایزه صلح نوبل» را به «جایزه شیطان برتر نوبل» تغییر دهید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
0
خنده دار است که امریکا بیشترین جنگ ها دنیا او به پا کرده وحالا دارد جایزه صلح را به کسی میدهد که جنگ علیه اعتقادات بک ملت به پا کرده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار