کد خبر: 1070324
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج:
سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر شبکه‌سازی مردمی انقلاب اسلامی در فضای مجازی تأکید کرد و بر پیشتازی جوانان بسیجی در تولید محتوا در فضای مجازی صحه گذاشت.
محمدصادق عابدینی

سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر شبکه‌سازی مردمی انقلاب اسلامی در فضای مجازی تأکید کرد و بر پیشتازی جوانان بسیجی در تولید محتوا در فضای مجازی صحه گذاشت.

مراسم اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با معرفی و تقدیر از برگزیدگان در تهران به کار خود پایان داد.
در این مراسم سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنانی خطاب به جوانان بسیجی گفت: شما جوانان در شبکه مردمی انقلاب اسلامی در فضای مجازی نقش‌آفرینی می‌کنید، امر مهم تولید محتوا در فضای مجازی مهم است و شما جوانان پیشتازان این مسیر هستید.
وی افزود: شما جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتید، بر همین اساس مسیر تولید محتوا اعتلا خواهد یافت و ما خواهیم توانست در پرتو شکل‌گیری به این شبکه مردمی اقدامات بهینه‌ای را پیش ببریم.
سردار سلیمانی افزود: اصل، ایجاد شبکه گسترده مردمی و انقلابی و اثربخشی آن است.

ترسیم چشم‌انداز ده‌ساله بسیج
مسلم معین، مسئول فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت: تکیه بر توانمندی‌ها، ایمان و ظرفیت نسخه شفابخش امام راحل (ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای پیروزی و نسخه شفابخش مقام معظم رهبری و نسخه گره‌گشای ایشان در گام دوم انقلاب اسلامی است. معین افزود: موضوع چشم‌اندازه ده‌ساله بسیج هم مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که با تدبیر و راهبرد فرماندهی محترم بسیج و مبتنی بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مردم‌نهاد، کار ویژه اصلی، اساسی و خاصیت اصلی بسیج به عنوان بزرگ‌ترین نهاد مردمی دنیاست.
به گفته وی، در حوزه فضای مجازی نگاه ما تکیه بر همین ظرفیت و توانمندی‌های مردمی است. من با پشت‌گرمی این شبکه و لشکر بزرگ می‌گویم، دشمن که برای ایجاد بحران از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است، به برکت تلاشگران این عرصه، نتوانسته موفق شود. مسئول فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین افزود: به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری می‌گویم، دوران بزن‌دررو در فضای مجازی تمام شده است، به طوری که بخشی از این ظرفیت در قالب این رویداد بزرگ خودش را نشان داد. وی یادآور شد: ۶۸۹ تیم در قالب ۳هزار بسیجی متخصص دعوت بسیج را لبیک گفتند و با رویکرد منحصر به فرد تولیدات خود را ارائه دادند.
معین ادامه داد: ۱۰۸ تیم منتخب در قالب ۵۰۰ بسیجی در ۴۸ساعت بر اساس موضوعاتی که از آن اطلاع نداشتند، در بخش نرم‌افزار، بازی رایانه‌ای، انیمیشن رقابت کردند. وی گفت: موضوعات در حوزه انیمیشن با عنوان در مسیر پیشرفت توقف ممنوع، در بخش بازی‌های موبایلی محله اسلامی و آسمانی و در حوزه نرم‌افزار‌های تلفن همراه بسیج مجازی در عرصه محرومیت‌زدایی، سازندگی و کارآفرینی، محصولات خود را تولید کردند.
مسئول فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین همچنین بیان کرد: ضدانقلاب هم از این فضا اذیت شدند و این گردهمایی آن‌ها را اذیت کرد و اخباری از این تولیدات به زودی منتشر خواهد شد که آن‌ها را بیشتر اذیت خواهد کرد.

از توان بسیج در فضای مجازی بیشتر استفاده شود
سردار شیرازی، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج با اشاره به اینکه امروز جنگ ما جنگ نرم است، گفت: جنگ سخت را بعید می‌دانیم و جنگ نرم بسیار سخت‌تر از جنگ سخت است، چون وجوه آن با همه تجهیزات همه‌جانبه است. وی با اشاره به اینکه فعالیت بسیج در حوزه فضای مجازی در طول چند سال اخیر بسیار قابل توجه بوده است، تأکید کرد: فعالیت در این حوزه یکی از نیاز‌های ماست و باید در این حوزه کار اساسی انجام شود. سردار شیرازی با بیان اینکه باید از توانمندی جوانان بسیجی در حوزه فضای مجازی بیشترین استفاده را ببریم، تأکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع دفاعی، بخش‌های امنیتی، سلامت و در بخش‌های مختلف شکوفایی‌هایی شکل گرفته است، به ویژه در شرایط کرونایی توانسته‌ایم با کمک جوانان از این ویروس پیشگیری کنیم چراکه محور حرکت در بسیج پیشگیری است. رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا بیان کرد: باید دست دشمن را بخوانیم و تهدیداتش را بشناسیم تا متناسب با آن خود را آماده کنیم.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم دولت هم بتواند در شرایط ثباتی که به وجود آمده است به بسیجیان کمک کند تا دست ما برای مقابله با کرونا باز باشد، تأکید کرد: همه دولت‌ها کار‌هایی را کردند و ضعف‌ها و قوت‌هایی داشتند، اما امروز شرایط مهیاست و امید مردم بیشتر شده است.

بازدید وزیر از نمایشگاه بسیج
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاهی که در حاشیه مراسم اختتامیه رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برپا شده بود، دیدن کرد. وزیر ارشاد در این بازدید گفت: رویداد سراسری تولید محتوای بسیج، رویدادی فوق‌العاده بود، از این حیث که نشان داد جوانان بسیجی با استعداد‌های مثال‌زدنی خود پا به عرصه گذاشته‌اند، در حالی که سال‌ها بود در حوزه‌هایی مانند انیمیشن و بازی در مقایسه با دیگر کشور‌ها دچار کاستی بودیم.
وزیر اشاد با اشاره به اینکه بالاترین میزان مصرف فرهنگی میان جوانان، بازی‌های دیجیتالی و رایانه‌ای است، گفت: این مسئله ظرفیت خوبی را در کشور فراهم و وزارت ارشاد برای حمایت از بازی‌های رایانه‌ای برنامه جامعی را پیش‌بینی کرده است.

برگزیدگان سومین رویداد
در مراسم اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از برگزیدگان در بخش‌های مختلف تقدیر شد. در بخش پویانمایی حمد صالح‌اسدی، محمدصالح دهقانی، فاطمه عبدلی و نجمه مؤمنی‌مقدم از استان کرمان به عنوان تیم اول، اسماعیل براتوند، امیرحسین درج، علی خنده‌می و فاطمه پاک‌نژاد از استان خوزستان به عنوان تیم دوم و محمد رجبی و مصطفی جعفری از استان گلستان به عنوان تیم سوم انتخاب شدند.
در بخش بازی‌های رایانه‌ای بهنام رضایی، رضا شعبانی، سیدرسول قوامی، علیرضا موحد و مصطفی تراب‌زاده از استان اصفهان به عنوان تیم اول، امیرحسین حیدری، سیدمهدی حسینی، عباس پورجاویدی، علی مرادی و محمدمتین رضایی از استان قم به عنوان تیم دوم و حمید حامدی‌فر، رضا رمضانی و محمدمتین رضایی از استان قزوین به عنوان تیم سوم انتخاب شدند.
در بخش نرم‌افزار محمدسعید فداالدینی، مهدی شایان و مهدی نواب‌زاده از استان کرمان به عنوان تیم اول، آریا ولی‌زاده و پارسا رستمی از تهران به عنوان تیم دوم و پویا لیلی‌زاده، حامد صفرنیا، عارف کشتکار، محمدمهدی نوری و مهدی چکامه از استان خوزستان به عنوان تیم سوم انتخاب شدند. سالار عقیلی، خوانند سرشناس کشورمان با حضور در مراسم اختتامیه رویداد سراسری تولیدات دیجیتالی بسیج، آهنگ «سفیر عشق» را که برای بازی رایانه‌ای به همین نام تولید شده است، اجرا کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار