کد خبر: 1069940
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
به مناسبت آغاز هفته بسیج، با حضور شهردار،رییس شورا، نماینده شورای شهر در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملارد و فرمانده بسیج ادارات شهرستان ملارد آیین بهره برداری از 8 دستگاه اتوبوس فرسوده بازسازی شده برگزار گردید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری ملارد،به مناسبت آغاز هفته بسیج، با حضور شهردار،رییس شورا، نماینده شورای شهر در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملارد و فرمانده بسیج ادارات شهرستان ملارد آیین بهره برداری از 8 دستگاه اتوبوس فرسوده بازسازی شده برگزار گردید.
در این مراسم که مدیر منطقه2،معاون خدمات شهر و مدیران عامل سازمان های شهرداری ملارد نیز حضور داشتند فلاح نژاد رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملارد ضمن توضیح روند بازسازی اتوبوسهای فرسوده گفت در سالهای اخیر بهترین راهکار در حفظ ناوگان حمل و نقل عمومی بازسازی است وی افزود : عملیات بازسازی این اتوبوس های فرسوده با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال و تحت نظارت متخصصین این سازمان انجام گردیده است.
در بخش دیگر این مراسم ملایی رئیس شورای اسلامی شهر ملارد با ابراز خرسندی از این اقدام از کلیه دست اندرکاران بازسازی ناوگان فرسوده تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه این آیین بهمنی شهردار ملارد با تاکید بر لزوم بهینه سازی ناوگان حمل و نقل گفت از همه مسئولین شهرداری میخواهم انتقاد پذیر باشند و خود را موظف برای خدمت به شهروندان بدانند.
در پایان نیز شهردار ملارد با رانندگان اتوبوسهای بازسازی شده گفتگو کرد و دستوراتی را برای تسریع در روند خواسته های این رانندگان صادر نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار