کد خبر: 1066511
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

رپورتاژ آگهی/ درب های ورودی از مهم ترین انواع درب استفاده شده در ساختمان ها می باشند و به دلیل اینکه مهم ترین مولفه برای ایجاد امنیت در ساختمان ها هستند باید دارای کیفیت بالا و متناسب با نوع کاربرد مورد استفاده قرار گیرند. تا چند سال گذشته از انواع درب چوبی به عنوان درب ورودی ساختمان ها و آپارتمان ها استفاده می شد. ولی امروزه نسل جدیدی از درب های ورودی وارد بازار شده اند که به درب های ضد سرقت معروف هستند. این درب ها همان طور که از نامشان مشخص است دارای ویژگی هایی می باشند که امنیت بسیاری را برای شما فراهم می آورند و بهترین ابزار برای مقابله با سارقین به شمار می روند. این درب های ورودی دارای طرح ها و مدل های مختلفی می باشند شما برای دیدن مدل های متنوع درب ضد سرقت می توانید اینجا کلیک کنید. مهم ترین و اصلی ترین تفاوت درب ضد سرقت با درب ها معمولی، امنیت این درب ها است. درب ضد سرقت با کیفیت و اصل به هیچ وجه بدون کلید قابل باز شدن نمی باشد و در مقابل ضربه، اهرم نمودن و برش نیز مقاوم است. برای آشنایی بیشتر با انواع درب ضد سرقت و مشخصات و ویژگی های این درب ها در ادامه با ما همراه باشید.

مهم ترین تفاوت درب ضد سرقت با درب های معمولی چیست؟

درب لابی ضد سرقت

همان طور که در بالا اشاره شد یکی از مدل های درب ورودی ساختمان، درب لابی می باشد. از آنجایی که درب لابی اولین المان ساختمان شما می باشد که افراد با آن برخورد دارند بهتر است از درب با ظاهری لوکس برای این محل استفاده نمایید. درب های مورد استفاده شده برای لابی معمولا دارای ابعاد بیش از یک و نیم لنگه می باشند. درب لابی چوبی شیشه خور و درب لابی فلزی از پرطرفدارترین محصولات در این زمینه می باشند که بسته به مکان مورد نصب و شرایط آب و هوایی می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. درب لابی چوبی شیشه خور با کتیبه و تاج و دور کوب یکی از شیک ترین مدل های درب ورودی ساختمان است که معمولا در ساختمان ها لاکچر مورد استفاده قرار می گیرد. برای مشاهده محصولات درب لابی کلیلک کنید.

علاوه بر انواع درب ورودی، درب های داخلی را نیز می توانید ار فروشگاه های معتبر درب ضدسرقت تهیه نمایید. از انواع درب داخلی می توان به درب اتاقی، درب کمد و درب سرویس اشاره نمود. درب سرویس بهداشتی و حمام دارای رویه ای بی اس می باشند و در مقابل رطوبت و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند.

مهم ترین تفاوت درب ضد سرقت با درب های معمولی چیست؟

انواع درب ضد سرقت

این درب ها در مدل های مختلف برای کاربرد های گوناگون در بازار موجود می باشند. مهم ترین فاکتور که موجب ایجاد تفاوت در ظاهر و قیمت درب های ضد سرقت شده است، روکش درب می باشد. همین امر هم باعث ایجاد دسته بندی متعددی از درب ضد سرقت شده :

درب ضد سرقت فلزی

در ضدسرقت تمام چوب

در ضد سرقت ملامینه، اچ دی اف، لمینت، هایگلاس و.

از انواع مختلف این محصول می باشند. همچنین درب های ضد سرقت در بازار ایران توسط سه کشور ترکیه، ایران و چین تولید می شوند. 

مشخصات درب ضد سرقت

این درب ها دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود می باشند که رعایت استاندارهای موجود موجب ایجاد امنیت و محبوبیت این محصولات شده است:

استراکچر درب ضد سرقت: در ساختار درب ضد سرقت از ورقه های فولادی دو لایه به همراه شبکه های فلزی استفاده شده است. که این موضوع باعث شده درب در مقابل برش و ورود غیر مجاز امن باشد. هوای موجود در شبکه های آهنی موجود در بین ورقه های فولادی موجب شده این درب ها یک عایق صوتی مناسب نیز باشند. البته برای اینکه درب به صورت کامل دارای خصوصیت عایق صوتی و حرارتی باشد می توان از پشم شیشه در ساختار این درب ها استفاده نمود.

قفل درب ضد سرقت: مهم ترین المان در یک در ضد سرقت، قفل آن می باشد. قفل های استفاده شده در درب ضد سرقت اصل همگی از جنس فولاد بوده و در مقابل اسید و تخریب بسیار مقاوم هستند. در ساختار انواع درب ضد سرقت لوکس و مدرن از قفل دیجیتال استفاده شده است که علاوه بر خصوصیات قفل های معمولی دارای ظاهری شیک تر و امکانات بیشتر مانند اتصال به تلفن همراه و کنترل باز و بسته بودن درب از راه دور را دارد. یکی از معروف ترین برندهای قفل درب، برند کاله می باشد.

رویه درب: همه درب های ضد سرقت استاندارد دارای ساختاری یکسان می باشند و چیزی که موجب اختلاف در ظاهر این محصولات می شود همین روکش های استفاده شده در درب ها می باشد. گران ترین مدل درب ضد سرقت با روکش چوب طبیعی است که دارای ظاهری بسیار لوکس و کیفیت بالا می باشد.

رنگ درب: یکی دیگر از عوامل ایجاد تفاوت در ظاهر درب ها، رنگ آن ها می باشد. در گذشته درب ها فقط دارای رنگ قهوه ای بودند ولی امروز انواع درب ضد سرقت سفید، طلایی، مشکی، سربی و ... در بازار موجود می باشد.

ابعاد درب:  از دیگر مشخصاتی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، ابعاد درب است.  درب ها با توجه به محلی که قرار است در آنجا نصب شوند دارای ابعاد مختلفی می باشند. درب ضد سرقت تک لنگه، دو لنگه و سه لنگه از انواع این درب ها می باشند. البته امکان ساخت درب در ابعاد دلخواه مشتری نیز امکان پذیر است.

وزن در ضد سرقت: از مهم ترین مشخصه هایی که در هنگام خرید می توانید به اصالت محصول پی ببرید، وزن درب است. درب ضد سرقت با کیفیت معمولا دارای وزنی بین 90 تا 140 کیلوگرم می باشد. اگر با دربی با وزن سبک تر از این برخوردید بدانید آن درب تقلبی است.

مهم ترین تفاوت درب ضد سرقت با درب های معمولی چیست؟

درب ضد سرقت فلزی

یکی از انواع پرطرفدار این مدل از درب ها، درب ضد سرقت رویه فلز می باشد. همان طور که از نام این درب ها مشخص است، از روکش های فلزی در ساخت آن ها استفاده شده است. روکش فلز موجب افزایش وزن این درب ها شده است. همچنین نوع روکش درب موجب شده یکی از بهترین گزینه ها برای نصب به عنوان درب ورودی ساختمان، مانند درب ورودی لابی باشد. روکش فلزی در مقابل تابش مستقیم نورخورشید و رطوبت بسیار مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی، پوسیدگی و تغییر رنگ نمی شوند. بهترین گزینه برای خرید درب ضد سرقت فلزی، درب ها با رنگ الکترواستاتیک می باشند.

مراکز فروش و تولید کننده درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید فروشگاهی است که قصد تهیه درب را از آنجا دارید. شما با مراجعه به یک فروشگاه معتبر ،با اطمینان خاطر می توانید با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب تهیه نمایید. از مراکز فروش درب ضد سرقت در تهران و ایران می توان به فروشگاه راشا درب، راسان درب، درب امن و اتحاد درب اشاره نمود. این فروشگاه ها از معتبرترین و سرشناس ترین مراکز فروش درب ضد سرقت می باشند و با خیال راحت می توانید انواع درب ضد سرقت اصل را از آن ها تهیه نمایید. همچنین می توانید از خدمات این فروشگاه ها مانند نصب، تعمیر و رگلاژ در ضدسرقت هم بهره مند شوید. در این فروشگاه ها امکان عرضه محصولات به تمام شهرهای ایران فراهم شده است پس با خیال راحت می توانید در هر شهری که هستید به سایت های اینترنتی این فروشگاه ها مراجعه نموده و با دیدن محصولات، درب دلخواه خود را سفارش دهید.

نصب درب ضد سرقت

پس از خرید، مهم ترین مرحله برای آماده سازی و استفاده از درب، نصب آن می باشد. معمولا کار نصب باید توسط یک نصاب ماهر انجام شود زیرا اگر با مراحل و چگونگی نصب درب آشنا نباشید ممکن است به ظاهر درب و اجزای آن آسیب برسانید و هم چنین نصب نادرست و غیر اصولی موجب می شود درب به درستی رگلاژ نشود و کارایی لازم را نداشته باشد. رگلاژ و نصب نادرست موجب می شود در هنگام باز و بسته نمودن صدا ناهنجاری به گوش برسد و همچنین امکان اهرم نمودن درب و شکسته شده لولای درب وجود خواهد داشت. بنابراین توصیه می شود برای نصب حتما از یک نصاب ماهر کمک بگیرید. اگر در امر نصب درب ضد سرقت تجربه داشته باشید کار نصب بسیار آسان است و به سرعت می توانید این کار را انجام دهید. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار