کد خبر: 1066427
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
لاله صبوري در گفت‌وگو با «جوان»:
سريال‌سازي از نظر كمي بسيار رونق گرفته و به غير از تلويزيون در شبكه خانگي و پلت‌فرم‌ها هم بعضاً تجربه‌هاي موفقي از سر گذرانده‌اند ولي هنوز كميت بر كيفيت برتري دارد.

لاله صبوري، بازيگر باسابقه با بيان اين مطلب به «جوان» گفت: كارگرداني در تلويزيون با سينما و كلاً سريال‌سازي با فيلمسازي تفاوت‌هاي اساسي دارد و كمتر كارگرداني را ديده‌ايم كه در هر دو گونه موفق باشد و براي همين در توليد سريال بايد خيلي دقت كرد كه متن خوب باشد و ذائقه تماشاگراني كه با آثار روز دنيا مواجهه دارند نيز در نظر گرفته شود. صبوري كه اخيراً سريال «روزگار جواني۳» را روي آنتن داشته است، عنوان كرد: حضور اصغر توسلي به عنوان كارگردان در فصل تازه «روزگار جواني» مهم‌ترين عامل بود در اينكه مجاب شوم در اين سريال بازي كنم، چون ايشان از جمله نيروهاي باسابقه تلويزيون است كه همچنان هم نبض مخاطب تلويزيون دستش است. اين بازيگر ادامه داد: سابقه ساخت و توليد «روزگار جواني» ذهنيتي مثبت نسبت به فصل سوم سريال را برايم ايجاد كرد و زماني كه با توسلي همكاري داشتم، دريافتم او كارگردان مسلط و بسيار دقيقي است كه بر همه امور صحنه، حسابي تسلط دارد و در كنترل بازي هم كارگردان آگاهي است. بازيگر «كمربندها را ببنديم» و «رستوران خانوادگي» توضيح داد: سريال‌سازي در دو سال اخير به خصوص پس از كرونا، از نظر كمي بسيار رونق گرفته است و به غير از تلويزيون در شبكه خانگي و پلت‌فرم‌ها هم سريال‌سازي انجام مي‌شود ولي واقعاً تعداد سريال‌هايي كه قابل توجه باشند و مخاطبان را جلب كنند، اندك است.
صبوري با اشاره به اقبال بينندگان به «روزگار جواني۳» ادامه داد: اينكه كارگرداني آشنا به الزامات توليد در تلويزيون، به عنوان كارگردان «روزگار جواني» حضور داشت، نقش بالايي در موفقيت سريال داشت. اصغر توسلي بدون هزينه‌هاي آنچناني و با استفاده درست از موقعيت‌هاي روزمره و قرار دادن آن موقعيت‌ها در زندگي جوانان محوري، سريالي ساخت كه نسبتاً قابل قبول است.
اين بازيگر ادامه داد: از ويژگي‌هاي سريال «روزگار جواني۳» معرفي كردن تعدادي جوان بااستعداد به مخاطبان است كه با هدايت توسلي توانسته‌اند از پس ايفاي نقش در سريال برآيند و اگر جدي‌تر، كار خود را دنبال كنند، قطعاً در آينده موفق خواهند بود‌. خودم به عنوان‌ بازيگري كه سال‌هاست در تلويزيون فعاليت دارم، معتقدم بايد در كنار باتجربه‌ها حتماً از جوانان هم استفاده كرد تا زمينه نوزايي در بازيگري وجود داشته باشد. صبوري تأكيد كرد: تجربه توليد سريال‌هايي مثل «روزگار جواني۳» با تيم توليدي باسابقه و استفاده از جوان‌ترهاي مستعد در كنار باتجربه‌ها، نشان داد همچنان اگر تخصص‌گرايي در اولويت باشد، مي‌توان سريال‌هاي خوب و ديدني ساخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار