کد خبر: 1062049
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
نایب رئیس شورای شهر خواستار شد:
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به آسیب های برگزاری کلاسهای آنلاین مدارس، خواستار برگزاری حضوری کلاس های اول ابتدایی به عنوان پایه درسی شد.

علیرضا رحیمی محمود آبادی ضمن یادآوری نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی و مهر ماه اظهار داشت: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا، آموزش حضوری در مدارس منتفی و سامانه "شاد" راه اندازی شد.

وی بیان کرد: در این راستا شتابزدگی در آموزش مجازی و نحوه استفاده از آن آسیبهایی را به همراه داشته که از جمله آن می‌توان به کاهش سطح مهارت و آموزش دانش آموزان، بروز مشکلات استفاده از فضای مجازی و ناهنجاریهای آن اشاره کرد.

رحیمی به عدم وجود امکانات سخت افزاری برای برخی خانواده های محلات کم برخوردار اشاره کرد و افزود: مشکلات بین فرزندان و والدین و عدم مدیریت انرژی نوجوانان و کودکان در راستای تلاش و تکاپو و هیجانات کودکانه نیز از دیگر مشکلاتی است که این روزها خانواده ها در آموزش مجازی با آن درگیر هستند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: بر همین اساس از مدیر کل آموزش و پرورش استان می خواهیم که برنامه ریزی های لازم جهت کنند برگزاری حضوری دوره ابتدائی ( کلاس اول ) را انجام دهد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به تذکر امام جمعه کلانهشر کرج در خصوص هیئت امنائی شدن برخی مدارس در محلات کم برخوردار اشاره کرد و گفت: این موضوع هم قبلاً در مدرسه راهنمایی شهید مجید عالم بخش در حد واسط محلات چهارصد دستگاه، دولت آباد و کوی کارمندان جنوبی به آموزش و پرورش منعکس شده که لاجرم اقدام اصلاحی صورت نگرفته و انتظار داریم ایشان نسبت به بازگشت به حالت اول مدارس اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار