کد خبر: 1057664
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

رپورتاژ آگهی/ چرم ها نمیمیرند ، علت گراني ظاهری چرم، دشواري‌هاي فراواني است كه در مسير توليد آن قرار دارد. در عوض، عمر اجناس چرمي هم چنان بلند است كه قيمت بالايش را توجيه مي‌كند.

با رونق صنعت چرم و محصولات چرمی، استفاده از این محصولات بسیار رواج یافته است، امروزه همگی در مورد اینکه محصولات چرمی بسیار زیبا و با دوام هستند اتفاق نظر داریم و همه دوست دارند که از این نوع محصولات استفاده کنیم. اگر چه ممکن است قیمت محصولات چرمی بالاتر از جنس های دیگر به نظر برشد، اما زیبایی، کاربرد و دوام این محصولات قابل مقایسه با سایر جنس ها نیست.

کیف چرم از جمله اکسسوری های محبوبی است که همه ی افراد ترجیح میدهند حداقل یکی از آن ها را در کمد خود داشته باشند؛ زن و مرد، دختر و پسر تقاوتی ندارد، همه و همه زمانی که کیف چرمی به دست میگیرند احساس شیک بودن خواهند داشت. کیف های چرمی از لحاظ اندازه، رنگ و مدل بسیار متنوع هستند و به خوبی میتوان با استایل های مختلف آن ها را ست کرد.

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت کیف های چرمی دوام بالای آن هاست، شما با خرید یک کیف چرمی میتوانید تا چندین سال از آن استفاده کنید البته به شرطی که به درستی از آن مراقبت کنید. چندین ترفند وجود دارد که با دانستن آن ها میتوانید از کیف چرمی تان بهتر مواظبت کنید و مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

چرم قطعا ارزانتر است

کیف چرم مردانه

برای آقایان خوش سلیقه و کسانی که به زیبایی ظاهر خود اهمیت میدهند نیز محصولات چرمی زیادی تولید شده است. کیف های چرم مردانه اعم از کیف های اداری، کیف پول، کیف مدارک، کیف دوشی مردانه و …

کیف اداری: برای محیط های کاری و استفاده ی روزانه  گزینه ی مناسب خرید کیف اداری چرمی است زیرا هم دوام بالایی دارند و فضای درون کیف ها برای نگهداری از وسایل مختلف تقسیم بندی شده است در نتیجه میتوان همه ی وسایلی که در طول روز به آن ها احتیاج پیدا میکنید را درون این کیف ها جای داد.

کیف مدارک : این کیف ها معمولا قفل دارند و فضای کافی برای نگهداری مدارک و اسناد مهم را دارند. داشتن یکی از این کیف ها برای هر کس ضروری است.

کیف دوشی : اگر قصد دارید تعدادی وسیله ی کوچک مثل کیف پول، دفترچه یادداشت کوچک، تلفن همراه، خودکار، کلید، کارت های شناسایی، کارت های اعتباری و وسایل ضروری که در طول روز به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد را با خود جابجا کنید اما نمی خواهید از کیف های بزرگ یا کوله پشتی استفاده کنید میتوانید از کیف دوشی استفاده کنید.

 زیرا این کیف ها اندازه ای متوسط  دارند و با بند بلندی که دارند روی شانه قرار میگیرند و کمترین فشار و خستگی را ایجاد میکنند بدون اینکه نیاز باشد این کیف ها را در دست بگیرید. برای دانشگاه، سر کار، گشت و گذار در شهر، خرید، مسافرت، و … میتوانید از کیف های چرم دوشی استفاده کنید.

کیف چرمی دست دوز

کیف های چرمی انواع مختلفی دارند، بعضی از آن ها از چرم طبیعی ساخته میشوند و بعضی از آن ها از چرم مصنوعی، بعضی از آن ها به صورت ماشینی دوخته میشوند و برخی از آن ها به صورت دستی دوخته میشوند.

جالب است بدانید با اینکه کیف های که به صورت ماشینی دوخته میشوند دارای دوخت مرتب تر و حرفه ای تر هستند اما کیف چرمی دست دوز طرفداران بیشتری دارد و دلیل آن نیز زنده بودن این نوع کیف هاست، طرفداران این نوع کیف ها میگویند که روح  دارند زیرا به خوبی سلیقه ی کسی آن را دوخته است به نمایش میگذارد.

لازم است بدانید این تصور که کیف هایی که به صورت ماشینی دوخته میشوند دوام بالاتری دارند غلط است؛ کیف های چرم دست دوز به دلیل دقت بالای دوزنده آن و استفاده از نخ های محکم دارای دوام بالاتری هستند.

چرم قطعا ارزانتر است

کیف پول چرم

کیف پول چرم جزء آن دسته از وسیله هایی است که برای یک سری از افرادی که به ظاهر خود اهمیت می دهند بسیار ضروری می باشد . خیلی از افراد تمایل دارند که از کیفی پول چرمی و ست کامل آن که شامل کمربند و کفش چرمی می باشد با هم استفاده کنند ، زیرا افراد شیک پوش به ست بودن لباس ها و اکسسوری ها بسیار اهمیت می دهند .

داشتن یک کیف پول چرمی شیک برای مردان بسیار الزامی می باشد ، زیرا کیف پول ها شخصیت و ویژگی افراد را نشان می دهند . مردان باید در انتخاب کیف پول بسیار دقت کنند . مردان باید هنگام خرید کیف پول مردانه به جنس کیف پول ، مدل و زیبایی کیف پول و فضای داخل کیف پول چرمی شان اهمیت زیادی قائل شوند .

این را همیشه به یاد داشته باشید که استفاده از پلاستیک در کیف پول ، از ارزش ، دوام و زیبایی کیف پول می کاهد ، و باعث می شود که کیف پول زود کثیف شود . بنابراین کیف پولی که از جنس پلاستیک می باشد را به هیچ عنوان خریداری نکنید .

مدل کیف پول چرم

گفتیم که مدل های کیف پول چرم متنوع هستند و برای هر سلیقه ای میتوان یک نمونه کیف پول چرمی پیدا کرد. مدل های مختلفی برای کیف پول های چرمی وجود دارد، مدل های متعددی مثل: کیف پول دو لت، کیف پول چرمی ۳ لت، کیف پول تاشو جیبی، کیف پول کتی، کیف پول چرمی دوشی و …. را میتوان مثال زد.

انواع کیف پول چرمی

کیف پول چرمی در انواع مختلفی ساخته می شود . کیف پول چرمی دارای تنوع رنگی و مدلی بالایی می باشد . کیف پول جز اصلی ترین اکسسوری های مردانه می باشد .کیف پول چرمی انواع مختلفی از قبیل ، کیف جیبی ، کیف کتی ، کیف پالتویی ، کیف پول چرمی اسپرت دارد .

کیف پول چرم مردانه دست دوز

کسانی که اصالت و هنر را تحسین میکنند طرفدار استفاده از محصولاتی هستند که با دست ساخته میشوند؛ کیف پول چرم مردانه دست دوز یکی از زیباترین نمونه های کیف پول است که به صورت هنرمندانه با دقت و ظرافت بالا ساخته میشوند.

کیف های چرمی دست دوز دوام بالایی دارند، هم به خاطر نوع چرم به کار رفته برای ساخت آن ها و هم به خاطر نخ هایی که در دوخت این نوع کیف ها مورد استفاده قرار میگیرد. بدیهی است با توجه به زمان بر بودن ساخت این نوع کیف ها و استفاده از چرم بسیار با کیفیت در تولید آن ها، قیمت این محصولات بالاست. این نوع کیف ها برای هدیه دادن بسیار ارزشمند هستند.

نکات مهم در خرید کیف پول چرمی

هنگام خرید کیف پول چرم باید بسیار دقت کنید . بعضی از کیف پول های چرم که دارای کیفیت پایینی هستند ، زود خراب می شوند و تغییر رنگ می دهند و گاهی ممکن است پوست پوست شود ، بنابراین شما ناچار می شوید که یک کیف جدید تهیه کنید و هزینه ای اضافی را پرداخت کنید . پس منطقی ترین راه این است که از همان ابتدا یک کیف پول چرم با کیفیت بالا تهیه کنید .

چرم قطعا ارزانتر است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار