کد خبر: 1056919
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، جزییات عملیات تعقیب و گریز و دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در مرزداران را تشریح کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل خبر داد.

سرهنگ موقوفه‌ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳۹ مرزداران به یک دستگاه خودروی پژو با ۳ سرنشین مشکوک و با استعلام مشخص شد خودرو سرقتی است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس به سرعت از محل متواری شده که ماموران در یک عملیات تعقیب و گریز یک کیلومتری و پس از شلیک چند تیر هوایی، خودروی متهمان را متوقف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای افزود: در این عملیات سارقان که راهی جز تسلیم شدن در برابر ماموران نداشتند به سمت ماموران کلانتری حمله ور شده که در این عملیات پلیسی، یکی از ماموران گشت انتظامی کلانتری مرزداران به شدت مجروح می‌شود، ولی با اقتدار پلیس هر ۳ متهم دستگیر و به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی منتقل می‌شوند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه سارقان پس از انتقال به کلانتری به ۵۰ فقره سرقت منزل در غرب تهران با همکاری یکدیگر اعتراف کردند به سابقه‌دار بودن متهمان اشاره و خاطرنشان کرد: کشف جزئیات سرقت و شناسایی مالباختگان در دستور کار قرار دارد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار