کد خبر: 1052766
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کمیته ملی المپیک هند از اینکه ورزشکارانش پس از ورود به توکیو به مدت سه روز اجازه تعامل با دیگر کشور‌ها را ندارد شکایت کرد و این تصمیم را ناعادلانه دانست.
کمیته ملی المپیک هند با ارسال نامه‌ای به کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو از محدودیت‌های شدیدی که در برابر ورزشکاران خود و سایر کشور‌ها نسبت به هندی‌ها ایجاد کرده است، شکایت کرد و آن را ناعادلانه و تبعیض آمیز دانست.

کمیته ملی المپیک هند گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران هندی واکسینه شده اند و در یک هفته قبل از اعزام به توکیو، هر روز آزمایش PCR انجام می‌دهند، ممنوعیت تعامل با کسی از کشور‌های دیگر به مدت سه روز پس از ورود به توکیو بسیار ناعادلانه است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک هند نیز گفت: تنها پنج روز قبل از مسابقه، ورزشکاران مجاز به ورود به دهکده بازی‌ها هستند و اکنون سه روز آن برای ما هدر خواهد رفت و همچنین تیم هاکی ممکن است بر اثر این محدودیت‌ها یک مسابقه برنامه ریزی شده را از دست بدهد.

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک به مدت سه روز پس از ورود ورزشکاران هند و کشور‌های دیگر که مشخص شده اند اجازه برگزاری مسابقات تمرینی یا جلسات تمرینی مشترک با سایر کشور‌ها را نخواهد داد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار