کد خبر: 1052545
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
ششمین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات (ICT Challenge ۶) تیرماه امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: ششمین دوره مسابقات ICT Challenge توسط گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری فناوری اطلاعات دانشگاه شریف با تمرکز بر زبان‌های برنامه نویسی Java، Net، Python، Node.js، Go Lang، PHP روز‌های ۲۴ و ۲۵ تیرماه امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ثبت نام در مسابقات آغاز شده و علاقه‌مندان به حضور تا ۱۵ تیر ۱۴۰۰ مهلت دارند تا با مراجعه به وبسایت رسمی رویداد در مسابقات اقدام کنند.

این مسابقات تحت قوانین خاص و در جهت حل چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در آن جهت اشتغال به شرکت‌های فعال این حوزه معرفی خواهند شد.

این رویداد با تمرکز بر زبان‌های برنامه نویسی پرکاربرد و پرطرفدار طراحی شده و کلیه تیم‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در این حوزه می‌توانند بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

ثبت نام در این مسابقات نیز در قالب تیم‌های ۲ تا ۴ نفره و به صورت رایگان انجام خواهد شد.

این مسابقات شامل دو مرحله است و طی دو روز به صورت مجازی برگزار می‌شود که در مرحله اول مهارت حل مسئله تیم‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد. بدین صورت که شرکت کنندگان در ابتدای مسابقه با ورود به پروفایل کاربری خود در سامانه مسابقات حدود ۸ الی ۱۲ سوال که از چالش‌های واقعی در حوزه برنامه نویسی است و توسط کمیته ارتباط با صنعت رویداد طراحی شده را دریافت خواهند کرد. سپس شرکت کنندگان تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوم مسابقات فرصت دارند تا چالش‌های مطرح شده را حل کنند.

در مرحله دوم نیز خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی تیم‌ها مورد سنجش قرار خواهد گرفت. در روز دوم مسابقات تیم‌هایی که بیشترین امتیاز را دریافت کردند توسط کمیته داوری رویداد معرفی خواهند شد.

تیم‌های برتر باید طبق برنامه زمان بندی اعلام شده، جهت ارائه در جلسه پرسش و پاسخ آماده شوند. بدین صورت به هر تیم حدود ۱۵ دقیقه وقت داده می‌شود تا با طراحان چالش‌ها به بحث و گفتگو بنشینند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار