کد خبر: 1051758
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
واكنش كاربران شبكه‌هاي اجتماعي به سومين مناظره انتخاباتي ۱۴۰۰
مناظره سوم نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري ۱۴۰۰ نيز با همه انتقادات برگزار شد و موجي از واكنش‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي را برانگيخت. كاربران واكنش‌هاي مختلفي به مناظرات داشتند. برخي صرفاً به حمايت از كانديداي خود پرداختند و برخي به فرامتن مناظرات نيز توجه داشته و سعي كردند روند كلي انتخابات را بر اساس مناظرات تحليل كنند. انتقادات به شيوه برگزاري مناظرات نيز همچنان ادامه داشت و كاربران بسياري ضمن استقبال از تغييرات ايجاد شده حاصل كار را همچنان نامطلوب دانستند. در ادامه بخش‌هايي از واكنش‌هاي كاربران را مي‌خوانيد.
محمود صاحبی:
هرچند با برگزاری مناظره سوم و جمع‌بندی فضایی که در سه مناظره ایجاد شد، خیلی شفاف‌تر میشه سرنوشت انتخابات رو پیش‌بینی کرد ولی بازم باید تذکر بدم که هنوز این رقابت تموم نشده و در سه، چهار روز آتی هم امکان تغییر جدی معادلات انتخاباتی وجود داره...

امید هلالی:
این سه مناظره را جا دارد مثل فوتبال برخی جاهایش را با حرکت آهسته و اسلوموشن دید و به نکات جدیدی پی برد!

سینا کلهر:
مناظره‌های انتخاباتی خروجی نهایی فعالیت سیاسی یک سیاستمدار است نه لحظه شروع کار سیاسی، نتیجه پروژه‌سازی سیاست و تکیه بر عصای جادویی مناظره برای بر آمدن ناگهانی در سیاست، همین می‌شود که سه مناظره برگزار می‌شود که نه تأثیر جدی بر مشارکت و رقابت دارد، نه نامزد پیروز.

عبدالله گنجی:‌
می‌توان گفت دور سوم مناظرات هم از جهت اثبات خود و هم از جهت نقد دیگری رنگ مناظره به خود گرفته است.

رحمان قهرمان‌پور:
مناظره‌ها همه کمپین نیستند و لذا نمی‌توانند معجزه کنند. مناظره‌ها در غیاب بسیج انتخاباتی در متن و بستر جامعه نمی‌توانند معادلات بنیادی را تغییر دهند. نامزد‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا نتوانستند رأی دهندگان را از باور‌های بنیادی قبلی خود جدا و به‌قول معروف فضا را انتخاباتی کنند.

حسن رحیم‌پور:
آنچه دیدیم مناظره نبود. افرادی به نوبت در خصوص مسائل بی‌ربط، هر یک، چند دقیقه حرف خود را زدند. یکی دو نفر هم رکورد زده و ظرف ۴دقیقه، تا هفت دروغ، تولید فرمودند. #مناظره_سوم

پرویز امینی:
مناظره سوم نسبت به دو مناظره قبلی از نظر سیاست‌ورزی بهتر بود. رئیسی، زاکانی و همتی برتری نسبی داشتند. مهرعلیزاده مثل گذشته بد بود. رضایی و قاضی‌زاده متوسط و جلیلی با زمینه‌سازی‌هایی که برای حملات همتی فراهم کرد، عقبگرد داشت و با نقد رئیسی نشان داد کمکی نیست و منتقد اوست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار