کد خبر: 1049997
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
دومین گروه از هنرمندان عضو مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از صبح دیروز یک‌شنبه با حضور در محل این مؤسسه واکسن دریافت کردند. در مجموع قرار است در این طرح، ۱۵۰ نفر در روز‌های یک‌شنبه و دوشنبه واکسن کرونا دریافت کنند.

دومين گروه از هنرمندان عضو مؤسسه هنرمندان پيشكسوت از صبح ديروز يك‌شنبه با حضور در محل اين مؤسسه واكسن دريافت كردند. در مجموع قرار است در اين طرح، ۱۵۰ نفر در روزهاي يك‌شنبه و دوشنبه واكسن كرونا دريافت كنند.
در راستاي سهولت امر واكسيناسيون، گروه دوم هنرمندان پيشكسوت به همراه همسرانشان كه در گروه سني بالاي ۷۰ سال قرار داشتند، با مراجعه به مؤسسه هنرمندان پيشكسوت توانستند واكسن كرونا دريافت كنند.
در مجموع قرار است در اين طرح دو روزه، 1۵۰ نفر از هنرمندان و همسرانشان واكسن دريافت كنند كه طی ديروز يك‌شنبه (۹ خردادماه)، ۹۰ نفر موفق به انجام واكسناسيون شدند. اسماعيل شنگله، رضا صفائي‌پور، احمد نجفي، كاظم هژيرآزاد، پشنگ كامكار، ناصر آقائي، فريده سپاه‌منصور، هوشنگ توكلي، محمد فيلي و آزيتا لاچيني جزو دومين گروه از هنرمنداني بودند كه دوز اول واكسن خود را دريافت كردند.
نيكنام حسيني‌پور، مديرعامل مؤسسه هنرمندان پيشكسوت درباره واكسيناسيون گروه دوم از هنرمندان پيشكسوت به ايسنا گفت: با توجه به گروه‌هاي سني كه وزارت بهداشت اعلام كرده بود و قرار شد افراد با گروه سني بالاي ۷۰سال براي دريافت واكسن در مراكز درماني حضور پيدا كنند، ما نيز تصميم گرفتيم با هماهنگي با مركز بهداشت شمال تهران، واكسيناسيون اين گروه سني از هنرمندان را در مؤسسه انجام دهيم.
او با بيان اين نكته كه هنرمندان پيشكسوت سرمايه ملي محسوب مي‌شوند، اظهار كرد: بر همين اساس قرار شد در دو روز، واكسيناسيونِ اين گروه سني از هنرمندان و همسرانشان كه در همين سن قرار دارند، در محل مؤسسه انجام شود. ۹۰ نفر روز يك‌شنبه و مابقي نيز طی امروز واکسن را دریافت خواهند کرد. منتظر هستيم با اعلام گروه‌هاي جديد، واكسيناسيون گروه‌هاي ديگر هنرمندان نيز انجام شود.
حسيني‌پور درباره واكسيناسيون هنرمنداني كه به دليل مشكلات جسمي امكان حضور در محل مؤسسه هنرمندان پيشكسوت را ندارند نيز توضيح داد: تعدادي از هنرمندان امكان اينكه از ماشين پياده شوند را هم ندارند و براي اين گروه از هنرمندان هماهنگي‌هايي صورت گرفت كه در داخل ماشين و در محل مؤسسه، واكسنشان را دريافت كنند. همچنين در حال هماهنگي با وزارت بهداشت هستيم كه در صورت امكان واكسن برخي از هنرمندان را در منزلشان تزريق كنيم.
مديرعامل مؤسسه هنرمندان پيشكسوت همچنين درباره شرايط واكسيناسيون هنرمندان پيشكسوت در ساير استان‌هاي ايران گفت: در حال هماهنگي هستيم كه هنرمندان با هماهنگي با وزارت بهداشت، در مراكز درماني حضور پيدا و واكسن‌شان را دريافت ‌كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار