کد خبر: 1046345
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰
معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی «ساترا»:
هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه‌ای که برای فعالان فضای مجازی در بودجه امسال تصویب شده، مربوط به صندوق حمایت از تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: علی سعد، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با بیان این مطلب درباره هزارو ۵۰۰ میلیار تومان بودجه‌ای که این روز‌ها آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات روی آن مانور می‌دهد، به فارس گفت: این صندوق در حال حاضر تشکیل نشده و مرحله تدوین آیین‌نامه را سپری می‌کند.

وی افزود: اعضای صندوق نیز متشکل از پنج نهاد دولتی و حاکمیتی نظیر وزارت ارتباطات و سازمان برنامه و بودجه است و دبیری آن نیز با سازمان صداوسیما خواهد بود، البته همانطور که گفته شد، هنوز آیین‌نامه آن تکمیل نشده است، وقتی جلسه اول تشکیل شود، در گام نخست برنامه داخلی صندوق مصوب خواهد شد و در ادامه ساز و کار تدوین می‌شود.

به گفته سعد همچنین در صندوق دو نماینده مجلس به عنوان ناظر حضور دارند که یکی از کمیسیون فرهنگی و دیگری از کمیسیون برنامه و بودجه خواهد بود که آن‌ها هم هنوز انتخاب نشده‌اند. اخیراً وزیر ارتباطات نسبت به ردیف بودجه هزارو ۵۰۰ میلیارد تومانی مجلس برای فضای مجازی مدعی شده بود محل هزینه این ردیف بودجه شفاف نیست!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار