کد خبر: 1044879
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
امشب چهارشنبه، اول اردیبهشت ماه، وحید رجبلو، کارآفرین معلول ایرانی و بنیانگذار استارت آپ توانیتو میهمان برنامه زنده رادیویی "همسفره" رادیو نمایش می‌شود.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، وحید رجبلو سومین فرزند خانواده، متولد سال ۱۳۶۶ و ساکن کرج است که با بیماری به نام SMA به دنیا آمده و به همین دلیل با مشکلات ناخواسته‌ای مواجه شده است، اما هیچ یک از این مشکلات مانع موفقیت او نشدند. او که تنها ۲ درصد بدنش توانایی حرکت دارد، توانسته است که بیش از ۲۰۰ سایت را طراحی کند.
رجبلو در سال ۱۳۹۶ پلتفرم آنلاین توانیتو را به عنوان پل ارتباطی میان توان‌جویان و خدمات‌رسانان تأسیس کرد. با این کار ۱۷ شغل مستقیم و حدود یک هزار شغل غیر مستقیم ایجاد شد. توانیتو اکنون نزدیک به یک هزار خدمات‌دهنده فعال داردکه در حوزه‌های سلامت، پزشکی، توانبخشی، آموزش و خدمات عمومی به شهروندان ایرانی و از طریق این پلتفرم سرویس‌دهی می‌کنند. وحید رجبلو توانسته‌است فرصتی پدیدآورد که بیش از ۱۴هزار شهروند دارای معلولیت و بدون معلولیت از خدمات آنلاین توانیتو استفاده کنند.
وی همچنین در سال ۱۳۹۹ توسط کمیته غیرانتفاعی بین‌المللی جوانان جهان (Junior Chamber International) به‌عنوان یکی از ۱۰ چهره تأثیرگذار در دنیا شناخته شده‌است.
برنامه زنده رادیویی"همسفره" به نویسندگی زهرا خدادادی با گویندگی و اجرای مهدی طهماسبی و نگین خواجه نصیر و تهیه کنندگی محسن جواهری در ایام ماه مبارک رمضان، هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۱ پخش خواهد شد. برنامه"همسفره" که در فضای باز رادیو نمایش اجرا می¬شود، به صورت زنده از سایت رادیو نمایش به نشانی www.radionamayesh.ir و شبکه ایران صدا پخش خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار