کد خبر: 1043835
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
رییس بسیج سازندگی استان البرز خبرداد
رییس بسیج سازندگی استان البرز اعلام کرد که در اجرای دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در سال ۱۴۰۰، توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند استان در ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است

سرهنگ پاسدار مهران طیران گفت: دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سال جاری با همکاری نهادهای ذیربط مانند کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سپاه و بسیج و خیرین در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در روز هشتم اردیبهشت ماه اجرا می شود.

وی اظهار داشت: امسال طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ تا ریشه کنی کامل بیماری ادامه خواهد یافت و از آنجا که اکنون در موج چهارم این بیماری قرار گرفته ایم برنامه ریزی های لازم برای تقویت طرح انجام شده است.

وی گفت: بر اساس این برنامه ریزی ها ۹۶۱ تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی فعال هستند که این تیم ها فراخور نیاز و ماموریت در قالب تیم های ۲ تا ۵ نفره تشکیل می شوند.

طیران افزود: این تیم ها فعالیت خود را بر اساس دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی البرز دنبال می کنند.
آموزش بسیجیان برای واکسیناسیون عمومی
رییس بسیج سازندگی استان البرز ادامه داد: همچنین یکی از طرح ها در ابتدای سال جاری ارایه آموزش واکسیناسیون به نیروهای بسیجی و جهادگر می باشد تا در مرحله عمومی واکسیناسیون کرونا که به صورت همزمان در کشور اجرا خواهد شد، وارد عمل شوند.
قرارگاه های جهادی در طرح شهید سلیمانی مجوز از بسیج سازندگی بگیرند
طیران در ادامه به فعالیت گروه های جهادی در قالب قرارگاه های جهادی اشاره کرد و گفت: اخیرا بعضی از گروه های جهادی خارج از نظارت بسیج سازندگی اقدام به فعالیت در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی کرده اند.

وی اعلام کرد: تمام گروه ها و قرارگاه هایی که خواستار فعالیت در این طرح هستند باید مجوزهای لازم را از بسیج سازندگی استان دریافت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار