کد خبر: 1042372
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
فراخوان پنجمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان نهم، دهم و یازدهم منتشر شد.
فراخوان پنجمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای ویژه دانش‌آموزان پایه نهم (به صورت آزمایشی)، دهم و یازدهم منتشر شد. دانش آموزان در این المپیاد ضمن افزایش دانش رسانه ای، مهارت‌های خود در مواجهه با رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های نوین را به محک آزمون می‌گذارند و با قرار گرفتن در موقعیت‌های واقعی رسانه ای، مانند پشت صحنه برنامه‌های تلویزیونی، مواجهه با گردانندگان رسانه‌های نوین مانند شبکه‌های اجتماعی و وی او دی ها، استفاده از آخرین تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و... با مسائل موجود در عرصه رسانه‌ها آشنا شده و به صورت عملی فعالیت‌های رسانه‌ای را تجربه می‌نمایند.
علاقه‌مندان به شرکت در این المپیاد می‌توانند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ از طریق سایت باشگاه سواد رسانه‌ای به نشانی imlc.ir در این رویداد، ثبت نام نمایند. المپیاد سواد رسانه‌ای در سه مرحله برگزار شده و برگزیدگان مرحله سوم حائز مدال‌های طلا، نقره و برنز می‌شوند. جزئیات مراحل سه گانه این رویداد از این قرار است:
۱- مرحله اول: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ – آزمون تستی آنلاین بین تمامی ثبت نام کنندگان – به صورت مجازی و تحت اپلیکیشن رسمی المپیاد
۲- مرحله دوم: تیر ۱۴۰۰ – آزمون تشریحی و چند رسانه‌ای – به صورت مجازی بین برگزیدگان مرحله اول
۳- مرحله سوم: شهریور ۱۴۰۰ – اردوی یک هفته‌ای – بین برگزیدگان مرحله دوم و اهدای مدال‌های طلا، نقره و برنز
۲۴ نفر برگزیده پایانی المپیاد سواد رسانه‌ای به عضویت باشگاه هنر و رسانه نوجوان سازمان صداوسیما در آمده و از مزایایی همچون بورس آموزشی، بورس تولیدی و بورس پژوهشی برخوردار می‌شوند و ادامه مسیر تخصصی خود در عرصه هنر و رسانه را در این باشگاه ادامه خواهند داد.

انتهای پیام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار