کد خبر: 1041557
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
پس از انتقاد تند علیرضا رضایی از سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، جلسه او با علیرضا دبیر صبح امروز(جمعه) در فدراسیون کشتی برگزار شد.
 علیرضا رضایی دارنده مدال های نقره المپیک و برنز جهان و سرمربی سابق تیم ملی امید، در مصاحبه خود با ایسنا، انتقادات تندی را علیه غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره نحوه انتخاب ملی پوشان کشتی آزاد مطرح کرد.

پس از این صحبت ها، جلسه ای با حضور علیرضا رضایی و علیرضا دبیر صبح امروز(جمعه) در فدراسیون کشتی برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر مباحث مربوط به انتخابی تیم ملی و امین طاهری، با توجه به اعتماد رییس فدراسیون کشتی به رضایی در مسائل فنی، درباره دیگر مسائل روز کشتی نیز بحث و تبادل نظر شد.

دبیر و رضایی سال های زیادی از رده های پایه تا بزرگسالان در اردوهای تیم ملی حضور داشتند و رفاقت دیرینه ای با یکدیگر دارند و رییس فدراسیون کشتی بارها در موارد مختلف فنی با او مشورت کرده است.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ۱۰ روز پیش و در جریان تمرین در اردوی تیم ملی دچار پارگی کامل از ناحیه آشیل پای چپ شد و بلافاصله عمل جراحی کرد اما صبح روز بعد از عمل با پای گچ گرفته و به کمک عصا در فدراسیون کشتی حاضر شد.

وی امروز(جمعه) نیز از مراحل ساخت خانه کشتی شهید صدرزاده که با هزینه میلیاردی بطور کامل در حال بازسازی است و قرار است محل اردوی تیم ملی بزرگسالان شود بازدید کرد.

طبق نظر پزشکان پای دبیر تا اواخر فروردین باید در گچ بماند و به همین دلیل وی به احتمال زیاد به همراه تیم های ملی کشتی عازم گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در قزاقستان نمی شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار