کد خبر: 1041089
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
خبرنگار سایت انتخاب نظر مسعود پزشکیان را در خصوص این موضوع پرسیده: «آقای حداد عادل اخیراً به صراحت گفت که برخی در دولت در تلاشند که قیمت‌ها را پایین بیاورند تا بتوانند مجدد حاکم شوند» و او در جواب گفته: «خب، انصاف نیست که، چون ما اگر برجام را برویم قبول کنیم، قیمت‌ها پایین خواهد آمد، ما نگذاریم بیاید پایین، پس نرویم قبول بکنیم تا این دولت شکست بخورد ما موفق بشویم! این نامردی است. امام حسین در کربلا جلوی آن نامرد‌ها وقتی ایستاد گفت: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.»

اینکه دولت و برخی اصلاح‌طلبان سیاست خارجی را به منافع و مطامع سیاسی و حزبی خود در داخل گره زده‌اند، بحث جدیدی نیست. پیش از این، ظریف حتی در تعامل و صحبت با مسئولان غربی، ضمن صحبت از تاثیرگذاری مذاکرات بر انتخابات ایران، آن را برای رأی نیاوردن جناح مقابل و ضد غرب، ترغیب کرده بود تا مذاکرات را به سرانجام برسانند. حرف حدادعادل هم این نیست که قیمت‌ها پایین بیاید یا نه، صحبت در مورد نیت انجام این کار است، اینکه دولت مشغول ریل گذاری برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ است.

نکته جالب، اما این است که پزشکیان خود در ادامه صحبت‌هایش شروع به نیت خوانی کرده و به قول خود «نامردی» کرده و مصداق همان حرف امام حسین علیه‌السلام می‌شود که «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید»؛ وقتی می‌گوید: «من که اعتقادم بر این بود تصمیمی که در برجام گرفته شده بود، تصمیم بسیار باارزشی بود. کاری که ترامپ کرد، قاعده را به هم زد، خیلی از مشکلات را شاید یک عده هم بدشان نمی‌آمد در کشور این اتفاق بیفتد تا دولت با چالش‌های بیشتری مواجه شود (!) طبیعتاً ما اگر آن راه را می‌رفتیم الان وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم اینی نبود که الان در آن هستیم؛ و خب، یک عده بدشان نمی‌آید که مردم این مشکل را پیدا کنند ولی اینها، بگویند آقا دیدید ما گفتیم این‌ها بلد نیستند. دیدید ما گفتیم این‌ها مثلا ناتوان‌اند. غافل از اینکه اینجا جای گفتن «دیدید» و یا «ندیدید» نیست.» آیا این همان حرفی نیست که ملایم و لطیفش را حدادعادل بیان کرد؟ چطور برای حدادعادل با وجود قرائن تایید کننده، نامردی بود و برای پزشکیان گفتنش رواست؟!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
1
1
این آقا پزشک است به قول خودش البته بنده اطلاعی ندارم ولی نهج البلاغه درس میدهد و حالا حدیث هم میخواند!
خب مبارک است انشاالله!
اگر مسلمان نیستید آزاده باشید، ولی این جمله معنایش چیست؟
بپرسید از این آقا که عربی بلد است بگوید ما هم یاد بگیریم.
یک منبری هم با عبا و عمامه برایش درست کنید شاید دست از سر مردم بردارند این جماعت ...
یاد شعر میرزاده عشقی افتادم
رند شیادی که دارایی وی
یک کت و شلوار و یک سرداری است ....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار