کد خبر: 1039510
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
به گفته رییس اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران ۵ گروه از افراد می‌توانند از خدمات و حمایت‌های این مجموعه استفاده کنند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علی اصغر یوسف زاده، گفت:مجموعه «اورژانس اجتماعی» با اولویت مداخلات اجتماعی، روانی و مددکاری قبل از مداخلات پلیسی و قضایی ایجاد شد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در سراسر کشور از طریق تماس با «خط ۱۲۳» با کارشناسان و مددکاران سازمان بهزیستی ارتباط مستقیم برقرار کنند.

رییس اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران در پاسخ به این سوال که چه کسانی می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند، ادامه داد: جامعه هدف ما در اورژانس اجتماعی به ۵ گروه تقسیم بندی می‌شوند.

یوسف زاده درباره اولین گروه گفت: کودکان در صورت بروز هرگونه مشکل با خانواده یا سایرین برای دریافت حمایت‌های روانشناسی با ما تماس بگیرند.

وی با اشاره به گروه دوم جامعه هدف افزود: دختران و زنان نیز می‌توانند در صورت نیاز و برخورد با مشکل با کارشناسان ما ارتباط مستقیم برقرار کنند.

رییس اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران درباره آخرین گروه هدف این مجموعه بیان کرد: معلولان و سالمندانی که تحت آزار و اذیت قرار گرفته اند نیز می‌توانند از خدمات و حمایت‌های سازمان بهزیستی بهره‌مند شوند.

بهزیستی به اتباع خارجی نیز خدمت رسانی می‌کند؟

به گفته یوسف زاده، اتباع خارجی نیز اگر جز گروه‌های جامعه هدف باشند، می‌توانند به صورت رایگان از حمایت‌ها و خدمات بهزیستی استفاده کنند.
منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار