کد خبر: 1039426
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کلیات درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران با ۱۶ رأی موافق در شورای شهر به تصویب رسید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: کلیات درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران امروز در صحن شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا نظرات‌شان را در این زمینه مطرح کردند.

حجت نظری، محمدجواد حق‌شناس و الهام فخاری از جمله مخالفان کلیات درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری بودند و این افراد اعتقاد داشتند که شهرداری در اجرای برنامه‌ها در سال آینده به دلیل مشکلاتی که در بودجه وجود دارد با دغدغه و اختلال مواجه خواهد شد.

در کلیات درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۰ درآمد‌های شهرداری شامل درآمد‌های ناشی از عوارض عمومی، درآمد‌های ناشی از عوارض اختصاصی، بهای خدمات و درآمد‌های مؤسسات انتفاعی شهرداری، درآمد‌های حاصل از وجوه و اموال شهرداری و کمکی‌های اعطایی دولت و سازمان‌های دولتی وجود داشت.

همچنین اعانات کمک‌های اهدای و داریی منابع حاصل از دارایی سرمایه‌ای، ماده ۱۰۱ قانون شهرداری، فروش اموال غیرمنقول، فروش اموال منقول، فروش سرقفلی و منابع حاصل از واگذاری دارایی مالی، وام‌های دریافتی و انواع اوراق و اسناد و سهام از دیگر درآمد‌هایی است که برای شهرداری تهران در سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده و در مجموع این رقم بیش از ۴۸ هزار میلیارد تومان بود.

سرانجام کلیات درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری با ۱۶ رأی موافق به تصویب رسید.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار