کد خبر: 1039162
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
تأکید کاربران شبکه‌های اجتماعی بر مشارکت حداکثری به عنوان علاج درد‌های مزمن کشور
هبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم تبریز به مناسبت سالگرد قیام ۲۹ بهمن‌ماه با اشاره‌ای چند جمله‌ای به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو فرمودند: «انتخابات اگر با شرکت پرشور مردم همراه شود و با یک انتخاب درست به‌وسیله مردم یک نیروی کارآمد، با ایمان و پرانگیزه و علاقمند به‌کار انتخاب شود، این نورعلی‌نور است و آینده را تضمین می‌کند. علاج درد‌های مزمن کشور در حضور پرشور عمومی مردم و انتخاب اصلح و شخصیت مناسب در انتخابات است.» این جملات با استقبال بسیار از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد.
جوان آنلاین: رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با مردم تبريز به مناسبت سالگرد قيام 29بهمن‌ماه با اشاره‌اي چند جمله‌اي به انتخابات رياست جمهوري پيش‌رو فرمودند: «انتخابات اگر با شركت پرشور مردم همراه شود و با يك انتخاب درست به‌وسيله مردم يك نيروي كارآمد، با ايمان و پرانگيزه و علاقمند ‌به‌كار انتخاب شود، اين نورعلي‌نور است و آينده را تضمين مي‌كند. علاج دردهاي مزمن كشور در حضور پرشور عمومي مردم و انتخاب اصلح و شخصيت مناسب در انتخابات است.» اين جملات با استقبال بسيار از سوي كاربران شبكه‌هاي اجتماعي همراه شد. كاربران با تأكيد بر فرمايش رهبر انقلاب آن را به معناي واقعي علاج مشكلات كشور دانستند و از همه جريان‌هاي فعال در صحنه انتخابات 1400 خواستند به جاي تمركز بر منافع گروهي به منافع انقلاب اسلامي كه در گرو مشاركت حداكثري است فكر كنند. در ادامه بخش‌هايي از واكنش‌هاي كاربران را مي‌خوانيد.
 
جواد نیکی ملکی:

دقت کنیم عزیزان! اخیراً آقا دو بار اشاره به ‎علاج مشکلات کشور کردند؛ کجا؟

علاج درد‌های مُزمن کشور در پر شور بودن انتخابات... و بعد، ‎ انتخاب‌اصلح... است؛ به هرحال ‎ دولت جوان‌حزب‌اللهی علاج مشکلات کشور است.

عبدالله گنجی:

مشارکت حداکثری جلوه‌ای از قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است. کسانی که در توجیه مشارکت پایین از فلان کشور اروپایی مثال می‌آوردند الفبای سیاست‌ورزی در شرق را نمی‌دانند. ‏بعد از حماسه دوم خرداد ٧۶ مقام معظم رهبری آن را دور کننده یک تهدید بزرگ نظامی از کشور خواندند. ‏یکی از علل بیرونی حوادث ٨٨ بی‌اثر کردن مشارکت ٨۵درصدی و بی‌سابقه مردم بود.

مجتبی باجلان:

سه توصیه مهم انتخاباتی رهبر انقلاب: انتخابات برای کشور یک امکان و ذخیره مهم است که باید با مشارکت پر شور مردم همراه باشد؛ علاج درد‌های مُزمن کشور بعد از مشارکت پرشور، انتخاب صحیح و اصلح است؛ انتخاب درست یعنی انتخاب یک نیروی کارآمد، با ایمان، با انگیزه، علاقه‌مند و پر کار.

امیرحسین ثابتی:

کسانی که هنوز می‌گویند چرا امام خمینی و رهبر انقلاب این‌قدر بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اصرار دارند، عمدتاً همان‌هایی‌اند که می‌گفتند پس چرا رهبر انقلاب که از اول با برجام مخالف بود، با یک دستور جلوی آن را نگرفت؟ اساس جمهوری اسلامی بر دخالت مردم در سیاست و رشد فکری آن‌ها بنا شده است.

حامد نیکونهاد:

اصل مشارکت در تعیین سرنوشت، نسبت به انتخاب اصلح اولی است. طی مسیر «رشد» بدون انتخاب آزادانه و آگاهانه اگر ممکن هم باشد مطلوب نیست. نظام اسلامی موظف است برای انتخاب آزادانه و آگاهانه سیاستگذاری و زمینه‌سازی کند و موانع را برچیند.

مرتضی جعفری‌پور:

وقتی رهبری میگن مشارکت حداکثری یعنی تلاش یک عده برای پایین نگه داشتن مشارکت واسه اینکه کاندیدای موردنظرشون بشه رئیس‌جمهور چیزی جز خیانت به جمهوریت و اسلامیت نظام نیست. رهبر انقلاب به خوبی می‌داند تکیه اصلی نظام و انقلاب بر مردم بوده و باید باشد ولاغیر.

مسعود براتی:

فارغ از هر چیزی دوستان و آشنایان را به شرکت در انتخابات دعوت کنید. مشارکت حداکثری مسئله انقلاب است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار