کد خبر: 1038876
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به قانونی شدن فساد اخلاقی جدید در مهد تمدن غرب
با اعلام خبر قانونی شدن رابطه جنسی با محارم بالای ۱۸ سال در فرانسه موجی مجازی از اعتراضات در شبکه‌های اجتماعی شدت گرفت. کاربران این قانون را نشانی بر نکبت تمدن غربی و رسیدن آزادی مد نظر آن به توحش دانستند و آن را نشانه‌ای بر بطلان منطق روشنفکران مبنی بر عادی شدن روابط در صورت آزادی مطلق دانستند.

جوان آنلاین: با اعلام خبر قانونی شدن رابطه جنسی با محارم بالای ۱۸ سال در فرانسه موجی مجازی از اعتراضات در شبکه‌های اجتماعی شدت گرفت. کاربران این قانون را نشانی بر نکبت تمدن غربی و رسیدن آزادی مد نظر آن به توحش دانستند و آن را نشانه‌ای بر بطلان منطق روشنفکران مبنی بر عادی شدن روابط در صورت آزادی مطلق دانستند. کاربران همچنین به بخش‌هایی از فرمایش رهبرانقلاب در خردادماه سال ۹۵ اشاره کردند که ایشان فساد اخلاقی در غرب را به سمت ازدواج با محارم پیش‌بینی کرده بودند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را در این خصوص می‌خوانید.

 

محسن بنی اسدی:

‌رهبر‌انقلاب، خرداد‌ماه سال ۹۵: «فساد اخلاقی در غرب به سمت ازدواج محارم می‌رود.» بهمن سال ۹۹: «فرانسه رابطه جنسی با محارم را قانونی و آزاد اعلام کرد!»

امین موسوی:

‏رابطه جنسی با محارم بالای ۱۸ سال در فرانسه قانونی میشه. داستان این بوده که صرف رابطه جنسی قانونی بوده و حالا برای اینکه محدودش کنند، گفتند زیر ۱۸ سال غیرقانونی باشه و بالای ۱۸ سال به روال قبل؛ نکبت میباره از این تمدن!

الهام عابدینی:

‏خبری به فارسی منتشر شده که فرانسه به دنبال قانونی کردن ازدواج محارم است، اما نکته اینه که اصلاً در فرانسه، لوکزامبورگ و بلژیک ممنوعیتی برای این موضوع وجود نداشته. از اول هم درباره بزرگسالان مشکلی نبوده و برای زیر ۱۸ ساله‌ها ممنوع بود. قانون جدید درباره کاهش سن رضایت به ۱۵ سالگیه. ‏در واقع این قانون واکنشی به جنبشی شبیه به جنبش ‎#MeToo با عنوان ‎#MetooIncest است که در اون قربانیان تجاوز از سوی محارم در هفته‌های اخیر از تجربه‌هاشون نوشتن. با این قانون سن رسمی اعلام رضایت از ۱۸سالگی به ۱۵ سال کاهش پیدا می‌کنه. هر چند منتقدان میگن عملاً تأثیری نداره.

قاسم احمدی:

‏فرانسه، رابطه جنسی با محارم رو از سن ۱۸ سال به بالا به بهانه جلوگیری از آزار جنسی کودکان، قانونی کرده؛ اینم اون آزادی که حضرت روح‌الله فرمودن نتیجه‌اش توحش و حیوانیته.

پری فرخی:

‏فاجعه‌ای دیگر... فرانسه مدعی حقوق بشر، فرانسه مدعی تمدن، فرانسه مدعی روابط آزاد بی‌دردسر، با قانون آزادسازی رابطه جنسی با محارم تیر آخر چله کمانش رو هم پرتاب کرد. دیگه خانواده هم امنیت نخواهد داشت.

کاربری با نام «سید رضی»:

‏قانونی شدن رابطه جنسی با محارم بالای ۱۸ سال در فرانسه، نشان داد در آنجا که پوشش آزاد است و مهد آزادی است، چقدر آدم‌ها چشم و دلشان سیر است. آری، به دوران بدویت نوین، خوش آمدید.

فرید ابراهیمی:

‏بعد از خلق شاهکار‌هایی مثل تجاوز به مرده‌های بیمارستانی در انگلیس و تجاوز به اگزوز ماشین در امریکا، فرانسه رابطه جنسی با محارم رو قانونی کرد. لعنتیای چشم و دل سیر!

حسین فراهانی:

‏در فرانسه رابطه جنسی با محارم قانونی شده! یعنی مثلاً چند سال دیگه یارو باباش و داییش یه نفرن بعد برای ازدواج موقت مسلمون‌ها کاریکاتور میکشه!

سمیرا امینی:

‏برای اثبات افول اخلاق و تمدن در غرب همین یک عدد تیتر خبری کافیه: «قانونی شدن رابطه جنسی با محارم در فرانسه از ۱۸ سال به بالا»

علیرضا گرائی:

‏اگر برهنگی و آزادی‌های احمقانه جنسی و فرهنگ حیوانی غربی می‌تونست چشم و دل سیری بیاره و فساد رو کم کنه؛ الان کار فرانسه برای کاهش آزار جنسی کودکان توسط محارم به آزاد‌سازی و قانونی کردن رابطه با محارم نمی‌رسید! خاک بر سرتان اگر این حیوانات الگوی فرهنگیتان هستند...

سروش رجبی:

‏در فرانسه رابطه جنسی با محارم قانونی شده! می‌خواستم بگم اینا دیگه چه حیوونایی هستن که دیدم این مرحله تو حیوانات هم قفله... مثلاً یه اسب هیچ وقت نمیتونه با کره‌اش جفت‌گیری کنه!

کاربری با نام «حاج فیدل»:

‏توی فرانسه آمار تجاوز به کودکان زیاد بوده، قانونگذار رابطه با محارم رو قانونی کرده. الان این قانون چطوری جلوی اون معضل رو می‌گیره؟ مثلاً به بچه دیگران تجاوز نکنید، هر کس بچه خودش؟ چرا اینا شیب سقوطشون اینقدر تنده.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
سلام کشور های غربی که دارای نظام لیبرال دموکراسی هستند چیزی که برایشان اهمیت دارد منافع مادی است بنابراین به مسائل اعتقادی خانوادگی اهمیت نمی دهند وهمه چیز رادرمنافع دنیوی می بینند وحاضرندانسان وانسانیت رافدای آن کنندتاهرچه بیشتروبیشترسرمایه ی آنها زیاد شودامروزه میبینیم جنگ های زیادی به راه می‌اندازند تا کارخانجات اسلحه سازیشان سودبردوهم کشوری راغارت کنند ودراین میان ممکن است افراد زیادی کشته وموردتجاوز واوره گردنداینها به هیچ چیز رحم نمی کنند پس هرکارغیراخلاقی ازاینهابعید نیست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار