کد خبر: 1038270
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی کشور افزایش یابد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از روز جمعه تا یکشنبه (۲۴ تا ۲۶ بهمن ۹۹) جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود. از این‌رو در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

روز یکشنبه در اردبیل و سواحل غربی دریای خزر وزش باد شدید به صورت موقت و بارش پراکنده رخ می‌دهد. بر همین اساس، سه‌شنبه آینده نیز در غرب و شمال غرب ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، روز چهارشنبه نیز با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران و رعد و برق خواهیم داشت. ضمن اینکه در ارتفاعات البرز و زاگرس بارش برف و در ایلام و خوزستان وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به روند افزایش نسبی دما تا روز سه شنبه، در ارتفاعات و دامنه‌های کوهستانی البرز ذوب برف و رخداد بهمن دور از انتظار نیست.

همچنین، آسمان تهران در اولین روز هفته پیش رو، قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، در بعد از ظهر وزش باد و با حداقل دمای ۸ و حداکثر ۱۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار