کد خبر: 1037313
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
جهانگیری در حاشیه دولت خبر داد؛
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: نامه‌ای خدمت مقام معظم رهبری نوشتم و مقداری مسائل بودجه را خدمت ایشان گفتم، سپس از دفتر ایشان زنگ زدند که آقا پاسخ را دادند و پاسخ خطاب به آقای قالیباف بود.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با رد کلیات لایحه بودجه، اظهار داشت: یکی از کارهایی که مجلس هر سال انجام می‌دهد، بررسی لایحه بودجه است و وقتی کلیات رد می‌شود معنایش این است که به خوبی نتوانستند مدیریت کنند.

جهانگیری گفت: من ۶ بهمن ماه، ساعت ۱۰ و نیم صبح نامه‌ای خدمت مقام معظم رهبری نوشتم و مقداری از مسائل بودجه را خدمت ایشان گفتم، ساعت ۱۳:۳۰ از دفتر به ما زنگ زدند که آقا پاسخ را دادند؛ مدیریت یعنی این. گفتند می‌توانید بیایید بگیرید. پاسخ خطاب به آقای قالیباف بود برای اینکه به مسائل توجه شود.

وی ادامه داد: اگر بعد از همان نامه یک جلسه‌ای با دولتی‌ها گذاشته بودند مسائل حل می‌شد.

معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه آیا بایدن نمی‌خواهد فشار حداکثری دولت ترامپ را ادامه دهد؟، گفت: آنها در انتخاباتشان تمام حرف‌هایشان علیه ترامپ و سیستم قبلی بوده است، از جمله همین موضوع برجام که حتماً اینها به تعهدات برمی‌گردند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار