کد خبر: 1036881
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
مسئول دبیرخانه مدرسه انقلاب از افتتاح نمایشگاه‌های مجازی مدرسه انقلاب در روز ۱۳ بهمن خبر داد و گفت امسال بیشتر نمایشگاه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علی صفدری، مسئول دبیرخانه مدرسه انقلاب با اعلام اینکه امسال نهمین دوره مدرسه انقلاب به دلیل شرایط کرونا به شکل متفاوتی برگزار می‌شود، گفت: هر سال دانش‌آموزان عضو انجمن در دهه فجر نمایشگاه‌هایی در مدارس خود برپا می‌کردند تا آرمان‌ها و مبانی انقلاب اسلامی را برای سایر دانش‌آموزان و والدین و معلمان مدرسه روایت کنند. این روز‌ها به واسطه شرایط کرونایی که در کشور حاکم است، خیلی از مدارس تعطیل هستند و برای همین عمده نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب به صورت مجازی برگزار می‌شود. در مدارسی که امکان حضور دانش‌آموزان وجود دارد این نمایشگاه‌ها به صورت حضوری نیز برپا می‌شود.

به گفته وی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در چهار قالب شامل قالب صوتی، تصویری، مکتوب و نرم‌افزار است؛ قالب صوتی با نام رادیو انقلاب، قالب تصویری با نام تماشاخانه مدرسه انقلاب، قالب مکتوب با نام نشریه مدرسه انقلاب و بخش نرم‌افزاری با نام کارافزار است.

مسئول دبیرخانه جشنواره مدرسه انقلاب با بیان اینکه بیانیه گام دوم محور هشتمین و نهمین دوره مدرسه انقلاب است و بر اساس این موضوع و جدول شیوه‌نامه دانش‌آموزان می‌توانند دست به تولید اثر بزنند، گفت: محصول تولید شده در نهایت در فضای مجازی و با اولویت شبکه شاد به نمایش در می‌آید. نمایشگاه مدرسه انقلاب قرار است به همین سبک و به صورت استانی برگزار شود. بهترین اثر‌ها در تمامی چهار قالب انتخاب می‌شوند و تابستان سال آینده در برنامه و دوره‌ای با عنوان راویان تمدن مشارکت داده می‌شوند.

وی افزود: همچنین دو برنامه تلویزیونی از جمله مستند «کاردو‌های انقلاب» در دستور کار است که نمایشی از اردو‌های برگزار شده دانش‌آموزی با موضوع انقلاب است. در کنار این مستند که هر شب ساعت ۲۲ از شبکه امید پخش می‌شود، برنامه مدرسه انقلاب نیز از تلویزیون پخش خواهد شد.

به گفته وی کانال پرسمان نیز در شبکه شاد تأسیس شده و مطالبی متناسب با سؤالات و شبهات دانش‌آموزان مطرح می‌شود. رسالت و مأموریت جشنواره مدرسه انقلاب، ترویج گفتمان ایران قوی ناظر به بیانیه گام دوم است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار