کد خبر: 1034862
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
پس از حمایت فائزه هاشمی از دونالد ترامپ و نامه سرگشاده محسن هاشمی به او و رد موضع فائزه و درخواست برای عذرخواهی، حالا فائزه هاشمی به برادرش محسن نامه سرگشاده نوشته و از نیت محسن هاشمی در نگارش آن نامه رونمایی کرده است: «به او حق می‌دهم، چون برای خودش آینده‌ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است.» به نظر می‌رسد کنایه فائزه هاشمی اشاره به حرف و حدیث‌ها پیرامون تصمیم محسن هاشمی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ باشد.

فائزه هاشمی در این نامه، موضعش در دفاع از فشار ترامپ بر ایران را تکرار کرده و می‌نویسد: «رأی ندادن به ترامپ اگر امریکایی بودم» به دلیل چهره خطرناک ترامپ است. چرا «برای ایران او را ترجیح می‌دادم»، چون بخش‌هایی و افرادی خطرناک‌تر از ترامپ در قلدری و عدم پایبندی به اصول و قواعد و مقررات با عملکرد و بعضاً سیاست‌های نادرست، کشور را در سراشیبی ناکارآمدی‌ها، سوء مدیریت‌ها، بی‌کفایتی‌ها، دگم اندیشی‌ها و حتی گاهی تا مرز متلاشی پیش برده‌اند، به مطالبات عمومی نه تنها توجهی ندارند، بلکه در خاموش کردن آن از هم سبقت می‌گیرند.».

اما در ادامه نامه‌نگاری‌های سرگشاده فرزندان آیت‌الله هاشمی برای یکدیگر، یاسر هاشمی هم دست به قلم شده و برای فائزه نامه‌ای سرگشاده نوشته است. یاسر هاشمی از خانه پدری و خاطرات شخصی می‌نویسد و بعد اضافه می‌کند: «اگرچه به آن بخش از سخنان منتشره اخیرت در فضای مجازی نقد جدی دارم، اما این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد.»

پیش‌تر نوشته بودیم که محسن هاشمی نگران انتقادات دیگران و آنچه تخریب مرحوم هاشمی رفسنجانی می‌نامد، نباشد، چه آنکه هیچ‌کسی اندازه برخی فرزندان هاشمی او را تخریب نکرد. همین روز‌ها را ببینید؛ سالگرد هاشمی با جدل علنی فرزندانش سر دفاع شرم‌آور یکی از فرزندان از ترامپ گذشت، حال آنکه می‌شد فرزندان برای سالگرد درگذشت پدر برنامه بهتری تدارک ببینند!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
بسمه تعالی
یک سوال، نامه نگاری برای زمانی است که افراد از یکدیگر دور باشند، به راستی فرزندان هاشمی که کنار هم هستند چرا باید نامه بنویسند؟! مگر این که در ظاهر کنار هم و در باطن از هم بسیار دورند!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار