کد خبر: 1034848
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
جانشین فرمانده ناجا از تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و نیز حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز در کشور خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار قاسم رضایی عصر سه شنبه در جمع فرماندهان انتظامی و مرزبانی آذربایجان غربی با بیان اینکه جلوگیری از ورود سلاح شکاری به کشور به ویژه از مرز‌های غربی، در دستور کار جدی ناجا قرار دارد، اظهار کرد: در صدد هستیم با همکاری نیروی انتظامی، مرزبانی و وزارت امور خارجه و استفاده از ظرفیت دیپلماتیک، از این امر جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه استان‌های غربی کشور از جمله آذربایجان غربی، کردستان، ایلام و کرمانشاه مقصد قاچاق سلاح شکاری از آن سوی مرز‌ها هستند، افزود: موضوع سلاح‌های غیرمجاز و قاچاق سلاح نیز توسط مردم رصد شده و بسیاری از این تهدید‌ها تاکنون خنثی شده است، اما مطالبه جدی رسانه‌ها از ناجا در سال‌های اخیر، برخورد جدی با استفاده از سلاح در شادی‌ها و عزاداری‌هاست که مردم نیز در این زمینه گلایه‌مند هستند.

سردار رضایی با بیان اینکه مقابله با اراذل و اوباش یکی از مطالبات مردم است گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند برابر قانون با مخلان امنیت قاطع و شدید برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه پای ارازل را خرد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که امنیت مردم بر هم بخورد، زیرا مردم از ما انتظار دارند و طبق قانون با مخلان امنیت برخورد خواهیم کرد، گفت: افرادی که راه خطا را رفته‌اند توبه کنند و برگردند و در کنار خانواده خود در آرامش زندگی کنند، زیرا در غیر این صورت با برخورد قاطع ما مواجه خواهند شد.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه ما مجری قانون هستیم و این افراد را تحویل قانون خواهیم داد گفت: قانون باید دستی را که امنیت مردم را برهم می‌زند، قطع کند

سردار رضایی عنوان کرد: شعار مجموعه نیروی انتظامی از مردم برای مردم و در خدمت مردم است و همین امر باعث شده در کنار مردم برای حفظ امنیت و جلوگیری از هرگونه تهدید جانفشانی کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار