کد خبر: 1033041
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
علی صباحی - رییس اطلاع رسانی پلیس تهران
شهادت سردار سلیمانی در دی ماه سال گذشته بیش از پیش چهره تزویر، نفاق، تکفیر و دستان پشت پرده مستکبران را نمایان ساخت. در عنوان سرآمدی و مردانگی و بزرگ مردی سردار سلیمانی زبان قاصرو قلم عاجز است. بزرگ مردی که طومار منحوس داعش را در هم پیچید و این شجره خبیثه را منکوب کرد. دی ماه، ماهی است که شاید برای اولین بار، پایگاه خیانت کاران آمریکایی در عین الاسد عراق به تلافی اقدام جنایت کارانه آن‌ها در به شهادت رساندن سردار سلیمانی موشک باران شد و در حقیقت مشت محکمی بر دهان شیاطین و در راس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا زده شد. نباید فراموش کرد این اقدام سیلی کوچکی بود و باید منتظر انتقام واقعی و مناسب بود و باید آمران و قاتلان شهادت سردار سلیمانی تاوان خطای خود را بپردازند.
اگر برای مشخص شدن خوی استعماری آمریکا صرفا به موضوع کاپیتولاسیون اشاره شود کافی است که متوجه شد سردمداران رژیم آمریکا به انحا مختلف در صدد غارت سرمایه کشور‌ها و سیطره بی قید و شرط بر دنیا می‌باشد و برای رسیدن به این هدف شوم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و همه زور، تزویر و تلاش خود را به کار میگیرند تا به اهداف شوم و شیطانی خود نایل شوند.
رژیم آمریکا از بعد از پیروزی انقلاب ملت بزرگ ایران در مقابل طاغوت ستم شاهی، هرگز چشم پیشرفت کشورمان را نداشته و در این مسیر همه تلاش خود را به کار بسته و از هیچ جنایتی دریغ نداشته است؛ از زدن هواپیمای مسافربری تا شهادت دانشمندان و مسئولانی که در حقیقت خدمتگزاران مردم بوده اند که به عنوان نمونه می‌توان به شهادت دانشمند کشورمان شهید فخری زاده اشاره کرد که در زمینه ساخت کیت‌های تشخیص ویروس کرونا و ساخت واکسن این ویروس منحوس فعالیت داشت.
علت اصلی این دشمنی‌ها را می‌توان دشمنی رژیم شیطانی آمریکا با مردم ظلم ستیز کشورمان دانست چرا که صرفا به دنبال حذف افرادی هستند که در عرصه‌های مختلف خدمتگزار مردم گرانقدر هستند؛ آنان سردار سلیمانی را به شهادت رساندند چرا که امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده بود، شهید فخری زاده را به شهادت رساندند، چون در عرصه پزشکی خدمات ارزنده‌ای را به جامعه ارزانی داشته بود و...
از این رو می‌توان اذعان داشت که شیطان بزرگ (آمریکا) دشمن ملت بزرگ و بزرگوار ایران است چرا که با حذف خدمتگزاران صدیق و شاخص ملت ما در صدد ضربه زدن به ایران و ایرانیان می‌باشند.
استقلال و آزادی امروز ایران به بهای خون هزاران شهید و مجاهدت‌های پیدا و پنهان عزیزانی، چون قاسم سلیمانی به دست آمده است که با تمام وجود از آن پاسداری خواهیم کرد و هرگز آنرا با سرسپردگی معاوضه نخواهیم کرد. نباید فراموش کرد که دشمنان هرگز دست از توطئه و دشمنی بر نخواهند داشت و بر ماست که با بصیرت قله‌های پیشرفت و تعالی را درنوردیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار