کد خبر: 1029169
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: چهار هزار و ۶۷۳ تخت در واحد‌های اقامتی مشهد برای میزبانی از بهبودیافتگان کرونا آماده شده است.

یوسف بیدخوری، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبنی بر احتمال اعلام نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اختصاص بخشی از فضای واحد‌های اقامتی رسمی به اقامت بهبودیافتگان کرونا به منظور گذراندن دوران نقاهت، تعدادی از مالکان واحد‌های اقامتی رسمی کلان‌شهر مشهد در این زمینه اعلام آمادگی کردند. 

وی بیان کرد:18 واحد اقامتی وابسته به دولت و دستگاه‌های اجرایی آماده میزبانی و پذیرش بهبودیافتگان بیماری کوئید ۱۹ برای سپری کردن دوران نقاهت و جلوگیری از حضور آنان در جمع اعضای خانواده و جامعه تا زمان پایان این دوران هستند.

 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، افزود: این افراد در این دوره به خدمات بیمارستانی نیاز ندارند و فضای تحت کنترل با خدمات روزانه برای آنان مورد نیاز است.

وی تصریح کرد: هیچ‌گونه اجباری در زمینه مشارکت این مالکان نبوده و تاکنون با هیچ یک از آن‌ها نیز قراردادی امضا نشده است.

 بیدخوری اظهار کرد: در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اقامت این افراد، زیرساخت‌ها مهیا و آماده‌سازی‌های لازم انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار